Reklama
Rozwiń
Reklama

Technologia zwiększy zyski agentów

Niemiecka organizacja zrzeszająca agentów turystycznych DTPS ma pomysł na poprawę zarobków swoich członków. Chce wykorzystać systemy informatyczne, które przyspieszą proces rezerwacji

Publikacja: 15.04.2019 07:25

Technologia zwiększy zyski agentów

Foto: Bloomberg

DER Touristik Partner-Service (DTPS) to organizacja zrzeszająca stowarzyszenia agencyjne i sieci franczyzowe Karstadt Reisebüros, ADAC Reisebüros, DTPU, Protours, TourContact, Deutscher Reisering i AER. Łącznie należy do niej 2,1 tysiąca agentów.

Jak donoszą niemieckie media branżowe, w czasie ostatniego kongresu DTPS, który odbył się w Wiesbaden, członkowie stowarzyszenia rozmawiali o sposobach pomnożenia zysków i zmniejszenia nakładów pracy. - Mimo wysokich jednocyfrowych wzrostów sprzedaży w zeszłym roku, zyski w biurach nie zwiększyły się - mówił prezes DTPS Michael Dohmen. - DTPS postawiło sobie w tym roku za cel odciążenie agentów, aby mogli oni mocniej skupić się na zwiększaniu swoich obrotów - dodał.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama