Aktualizacja: 15.04.2019 07:25 Publikacja: 15.04.2019 07:25
Foto: Bloomberg
DER Touristik Partner-Service (DTPS) to organizacja zrzeszająca stowarzyszenia agencyjne i sieci franczyzowe Karstadt Reisebüros, ADAC Reisebüros, DTPU, Protours, TourContact, Deutscher Reisering i AER. Łącznie należy do niej 2,1 tysiąca agentów.
Jak donoszą niemieckie media branżowe, w czasie ostatniego kongresu DTPS, który odbył się w Wiesbaden, członkowie stowarzyszenia rozmawiali o sposobach pomnożenia zysków i zmniejszenia nakładów pracy. - Mimo wysokich jednocyfrowych wzrostów sprzedaży w zeszłym roku, zyski w biurach nie zwiększyły się - mówił prezes DTPS Michael Dohmen. - DTPS postawiło sobie w tym roku za cel odciążenie agentów, aby mogli oni mocniej skupić się na zwiększaniu swoich obrotów - dodał.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas