TUI łączy formy sprzedaży

Niemiecki TUI już przed paroma tygodniami zapowiadał mocniejsze połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową. Teraz tworzy oddzielny zespół, który będzie wspierał w tym zakresie zewnętrzną sieć

Publikacja: 11.03.2019 05:31

TUI łączy formy sprzedaży

Foto: Bloomberg

25 pracowników stworzy nowy dział, którego zadaniem będzie wspieranie agentów w obsługiwaniu klientów przez internet. Specjaliści będą dbać na przykład, żeby agent kontaktował się z turystą w momencie, kiedy prawdopodobieństwo zakupu jest największe. Touroperator zapewnia, że większość danych klientów pozostanie w biurach.

Więcej szczegółów tej strategii firma przedstawi w kolejnych tygodniach i miesiącach. Na razie wiadomo, że agenci, którzy chcą skorzystać na tych rozwiązaniach, muszą włączyć się do projektu sprzedaży wielokanałowej.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"