Goście pozyskani bezpośrednio bardziej lojalni

Duże amerykańskie sieci hotelowe już kilka lat temu zaczęły pozyskiwać klientów bezpośrednio. Najnowszy raport firmy Kalibri Labs pokazuje, że dzięki tej strategii udało się im zwiększyć lojalność swoich gości

Publikacja: 13.02.2019 05:56

Goście pozyskani bezpośrednio bardziej lojalni

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy Kalibri Labs opublikowanego w 2017 roku wynika, że kampanie skierowane do klientów masowych, w których takie sieci jak Hilton, Marriott, InterContinental i Hyatt postawiły na ich bezpośrednie pozyskiwanie, przyniosły oczekiwane rezultaty.

Średnia wartości rezerwacji zakładanych na stronach obiektów była wyższa w porównaniu z tymi u agentów internetowych. Przypomnijmy, że pomysł hotelarzy zakładał obniżenie cen na pokoje kupowane bezpośrednio.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem