Goście pozyskani bezpośrednio bardziej lojalni

Duże amerykańskie sieci hotelowe już kilka lat temu zaczęły pozyskiwać klientów bezpośrednio. Najnowszy raport firmy Kalibri Labs pokazuje, że dzięki tej strategii udało się im zwiększyć lojalność swoich gości

Publikacja: 13.02.2019 05:56

Goście pozyskani bezpośrednio bardziej lojalni

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy Kalibri Labs opublikowanego w 2017 roku wynika, że kampanie skierowane do klientów masowych, w których takie sieci jak Hilton, Marriott, InterContinental i Hyatt postawiły na ich bezpośrednie pozyskiwanie, przyniosły oczekiwane rezultaty.

Średnia wartości rezerwacji zakładanych na stronach obiektów była wyższa w porównaniu z tymi u agentów internetowych. Przypomnijmy, że pomysł hotelarzy zakładał obniżenie cen na pokoje kupowane bezpośrednio.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"