Mikołaj Dziubalski został zatrudniony przez Grecosa po dłuższych poszukiwaniach na rynku pracy, jako specjalista od sprzedaży sieciowej, w październiku 2016 roku. Wcześniej doświadczenia zdobywał w Philipsie, a także u producentów biżuterii w firmie Yes i mebli - firmie Vox. Był pierwszym dyrektorem sprzedaży gwałtownie rozwijającego się wtedy biura podróży.
Czytaj: "Nowy dyrektor sprzedaży w Grecosie".
Dziubalski wprowadził wiele zmian organizacyjnych w relacjach touroperatora z agentami turystycznymi. Zaproponował na przykład kategoryzowanie agentów i ustalanie dla nich planów sprzedaży według ich kategorii. Jednak nie wszystkie jego inicjatywy podobały się na początek sprzedawcom. Z niezadowoleniem spotkał się na przykład pomysł rozsyłania przez biuro podróży katalogów bezpośrednio do klientów
Dziubalski kładł też nacisk na ujednolicenie zasad obsługiwania klientów, szkolenie sprzedawców na odległość (e-learning) i silniejsze wiązanie ich z Grecosem, między innymi dzięki programowi motywującemu. Za jego czasów przeprowadzono w firmie grywalizację - rodzaj konkursu połączonego z nauką o produkcie biura podróży i o samej Grecji dla agentów turystycznych. Kilkuset sprzedawców, którzy wzięli w nim udział, zdobywało punkty, za które najlepsi wyjechali na doroczną imprezę integracyjną biura podróży na Kos - Grecos Adventure.
Zobacz: "Grecos: Agnieszka Zbróg zwyciężczynią grywalizacji".