Rusza baza wiedzy o Chorwacji

Baza wiedzy o Chorwacji to najnowszy projekt przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, stworzony z myślą o pracownikach biur podróży

Publikacja: 29.01.2019 09:05

Rusza baza wiedzy o Chorwacji

Foto: Materiały promocyjne

Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.

- Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

Czytaj też: "Chorwacja z rekordowymi inwestycjami w turystyce".

Materiały poświęcone wybranemu regionowi publikowane będą raz w miesiącu. Tematem stycznia jest Istria. Plan na kolejne miesiące wygląda następująco: luty - Kvarner, marzec - Dalmacja (Zadar), kwiecień - Dalmacja (Szybenik), maj - Dalmacja (Split), czerwiec - Dalmacja (Dubrownik), wrzesień - Lika, październik - Slawonia, listopad - Zagrzeb, grudzień - Chorwacja Centralna.

- Podpowiemy, co w danym regionie można zobaczyć czy zjeść, jak ciekawie spędzić czas. Dla uatrakcyjnienia przekazu oprócz materiałów stricte informacyjnych będziemy zamieszczać także filmy promocyjne regionalnych organizacji turystycznych i parków narodowych - zapowiada Agnieszka Puszczewicz.

Członkowie grupy mogą również zadawać pytania, które należy wysyłać na adres bazawiedzy@visitcroatia.pl.

Dyrektor zapewnia, że jeśli akcja wzbudzi zainteresowanie, będzie kontynuowana także w przyszłym roku.

Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.

- Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek