Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.
- Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce - mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas