Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2018 02:53 Publikacja: 26.11.2018 02:53
Foto: Adobe Stock
Dyskusje o wysokości prowizji dla agentów od touroperatorów są już irytujące, twierdzi Cornelius Meyer, przedstawiciel zarządu do spraw marketingu i sprzedaży w kooperatywie Best Reisen. W rozmowie z magazynem „Touristik Aktuell" zwraca uwagę na potrzebę wspólnego zajęcia się przez touroperatorów i sieć sprzedaży odpowiedzialnym i partnerskim zarządzaniem danymi osobowymi klientów. Jeśli obie strony nie zjednoczą się w tej kwestii, klientami zaopiekują się duzi gracze internetowi.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas