Agenci Grecosa grywalizują o wyjazd do Grecji

„W 100 dni dookoła Grecji" - pod tą nazwą biuro podróży Grecos Holiday prowadzi konkurs dla swoich sprzedawców. Kto wie więcej o Grecji i kto dobrze sprzedaje wycieczki touroperatora, ten ma szanse na udział w dorocznym "Grecos adventure"

Publikacja: 13.08.2018 15:59

Foto: materiały prasowe

ff

W konkursie nazwanym grywalizacją bierze udział około 400 agentów (każdy indywidualnie) reprezentujących około 200 biur. Chociaż rywalizacja zaczęła się jeszcze w maju, jak mówi rzecznik Grecosa Adam Górczewski, ciągle jest jeszcze można przystąpić do gry i wygrać.

Co tydzień na stronie internetowej, do której mają dostęp tylko zarejestrowani gracze, pojawia się nowe zadanie. W sumie będzie ich 16. Konkurs ma poszerzać wiadomości o Grecji, popularyzować wśród agentów samego Grecosa, biuro specjalizujące się w wyjazdach do Grecji,i zachęcać do sprzedawania wycieczek tego touroperatora. - Zadania wymagają kreatywności, znajomości oferty Grecosa i wiedzy o Grecji – opisuje cytowana w komunikacie biura podróży koordynator zespołu szkoleń i trade marketingu w Grecosie Paulina Sypuła.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta