Agenci Grecosa grywalizują o wyjazd do Grecji

„W 100 dni dookoła Grecji" - pod tą nazwą biuro podróży Grecos Holiday prowadzi konkurs dla swoich sprzedawców. Kto wie więcej o Grecji i kto dobrze sprzedaje wycieczki touroperatora, ten ma szanse na udział w dorocznym "Grecos adventure"

Publikacja: 13.08.2018 15:59

ff

W konkursie nazwanym grywalizacją bierze udział około 400 agentów (każdy indywidualnie) reprezentujących około 200 biur. Chociaż rywalizacja zaczęła się jeszcze w maju, jak mówi rzecznik Grecosa Adam Górczewski, ciągle jest jeszcze można przystąpić do gry i wygrać.

Co tydzień na stronie internetowej, do której mają dostęp tylko zarejestrowani gracze, pojawia się nowe zadanie. W sumie będzie ich 16. Konkurs ma poszerzać wiadomości o Grecji, popularyzować wśród agentów samego Grecosa, biuro specjalizujące się w wyjazdach do Grecji,i zachęcać do sprzedawania wycieczek tego touroperatora. - Zadania wymagają kreatywności, znajomości oferty Grecosa i wiedzy o Grecji – opisuje cytowana w komunikacie biura podróży koordynator zespołu szkoleń i trade marketingu w Grecosie Paulina Sypuła.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"