Od dziś mogą się zgłaszać przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w akcji. POT zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów wydarzeń sportowych. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i regulamin, instrukcja zgłaszania ofert i lista korzyści, wynikających z przystąpienia do akcji.
"Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. W tym momencie nie sposób nie wspomnieć o aspekcie handlowym, który miedzy innymi przyświeca organizacji tej akcji – sprzedaży produktu poza tradycyjnym sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to doskonała okazja do pozyskania nowych klientów. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w telewizji, Internecie i środkach transportu (np. filmy w pociągach pendolino, autobusach Polonus)" - zachęca w komunikacie POT. I dodaje, że planuje zwiększyć budżet na promocję tego projektu.
Rejestracja zakończy się 26 sierpnia. Sprzedaż ofert ruszy 19 września, a finał akcji zaplanowano na weekend od 5 do 7 października.
Jak przypomina organizator, w ostatniej wiosennej edycji akcji w roli wzięło udział 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty i usługi w obniżonych o 50 procent cenach. W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu 96 procent z nich wskazało, że widzi korzyści płynące z udziału w akcji, a 90 procent zadeklarowało udział w kolejnych edycjach. Z akcji skorzystało ponad 132 tys. Polaków.
– Cieszę się, że coraz większa liczba partnerów ma świadomość, że występując wspólnie mogą zyskać wyraźnie więcej – mówi cytowany w komunikacie prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. - Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji. „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" to dla państwa firm szansa, by zaprezentować swoje najlepsze atuty i przekonać turystów do powrotu w innym terminie.