Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy polskich miast. Kampanię „Polsko očima Ewy Farné” zainicjowała Polska Organizacja Turystyczna

Publikacja: 13.07.2018 10:02

Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Foto: POT

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które "są bliskie jej sercu". Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, "bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach".

- Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook'u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel - wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Jednocześnie POT będzie zamieszczał od 20 lipca banery na najczęściej odwiedzanych czeskich portalach - celem będzie przekierowanie czytelników na stronę polsko.travel.

- Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. - Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w mediach społecznościowych. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj.

– W Warszawie żyłam ponad rok a w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo - mówi cytowana w komunikacie POT-u Farna. - Widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione miejsca, o których chętnie Czechom opowiem. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Z kolei do Wrocławia mam olbrzymi sentyment, uwielbiam jego rozmieszczone w różnych miejscach krasnale.

Dlaczego kampania w Czechach? - W większości krajów to właśnie rynki ościenne dostarczają największą liczbę przyjazdów turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna zamierza zintensyfikować działania na rynku czeskim. Zamierzamy promować przede wszystkim przyjazdy do Polski w formule city-break. Stąd wybór trzech polskich miast - wyjaśnia Cendrowski.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek