Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.02.2018 19:13 Publikacja: 24.02.2018 19:13
Foto: Filip Frydrykiewicz
W opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita" corocznym rankingu marek polskich odnaleźć można, i to wysoko, firmy turystyczne. Podstawowym kryterium wyboru marek była ich polskość rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego. W rankingu można zatem znaleźć marki należące do kapitału polskiego, ale i mające właścicieli zagranicznych.
Lider polskiej turystyki wyjazdowej, Itaka, zajął miejsce 28. Wartość jego marki oszacowano na 525,5 miliona złotych. W ciągu roku wzrosła ona o 5 procent. Rok temu Itaka zajmowała miejsce 27.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas