Reklama

Najcenniejsze marki turystyki

Marki biur podróży Itaka, Rainbow i Wezyr Holiday znalazły się wśród najcenniejszych marek polskich

Publikacja: 24.02.2018 19:13

Najcenniejsze marki turystyki

Foto: Filip Frydrykiewicz

W opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita" corocznym rankingu marek polskich odnaleźć można, i to wysoko, firmy turystyczne. Podstawowym kryterium wyboru marek była ich polskość rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego. W rankingu można zatem znaleźć marki należące do kapitału polskiego, ale i mające właścicieli zagranicznych.

Lider polskiej turystyki wyjazdowej, Itaka, zajął miejsce 28. Wartość jego marki oszacowano na 525,5 miliona złotych. W ciągu roku wzrosła ona o 5 procent. Rok temu Itaka zajmowała miejsce 27.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama