Reklama
Rozwiń

Najcenniejsze marki turystyki

Marki biur podróży Itaka, Rainbow i Wezyr Holiday znalazły się wśród najcenniejszych marek polskich

Publikacja: 24.02.2018 19:13

Najcenniejsze marki turystyki

Foto: Filip Frydrykiewicz

W opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita" corocznym rankingu marek polskich odnaleźć można, i to wysoko, firmy turystyczne. Podstawowym kryterium wyboru marek była ich polskość rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego. W rankingu można zatem znaleźć marki należące do kapitału polskiego, ale i mające właścicieli zagranicznych.

Lider polskiej turystyki wyjazdowej, Itaka, zajął miejsce 28. Wartość jego marki oszacowano na 525,5 miliona złotych. W ciągu roku wzrosła ona o 5 procent. Rok temu Itaka zajmowała miejsce 27.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama