Prezes biura podróży Rainbow: Nad Bałtykiem tkwi ogromny potencjał

Czy w Polskich Strefach klienci zjedzą kotlet schabowy? Dlaczego Grecja w tym roku zaskoczyła? Jakie hotele buduje Rainbow i po co mu agenci? Opowiada o tym Turystyce.rp.pl prezes tego biura podróży Grzegorz Baszczyński

Aktualizacja: 26.05.2017 09:46 Publikacja: 26.05.2017 00:54

Grzegorz Baszczyński, prezes biura podróży Rainbow

Grzegorz Baszczyński, prezes biura podróży Rainbow

Foto: Filip Frydrykiewicz

Filip Frydrykiewicz: Rozpoczął się letni sezon turystyczny, w którym pierwszy raz klienci Rainbow mogą skorzystać z Polskich Stref. Ale jakoś cicho jest teraz o nich. Czy to dobra cisza, czy raczej cisza sugerująca jakieś problemy?

Grzegorz Baszczyński, prezes biura podróży Rainbow: To jest bardzo dobra cisza. Głównie wynika z tego, że jest to produkt, który na tyle solidnie się sprzedaje, że nie wymaga dodatkowego wsparcia marketingowego.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta