Sun & Fun Holidays odświeża logo

Biuro podróży Sun&Fun odświeżyło nieco swoje logo. Kształt i zasada pozostają te sam, ale ostre kształty zastąpiły zaokrąglone. „Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie u nas zachodzą”.

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

– Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta – mówi cytowana w komunikacie dyrektor ds. marketingu Blue Style Natalia Knap. – Znak jest nowoczesny i czytelniejszy, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną.

We wrześniu, czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020, zwiększając program czarterowy o 25 procent. W pierwszej połowie października do biur podróży roześle najnowszy katalog, w którym „oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą wiele zaskakujących nowości produktowych”.

Jak zapewnia rzeczniczka prasowa Sun & Funa Magda Plutecka, wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych i w radiu. „Od lipca touroperator ma też zupełnie nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych”.

Mogą Ci się również spodobać

Maxy mogą wrócić do latania

Po prawie dwóch latach od uziemienia Maxów Boeing dostał od amerykańskiej Federalnej Administracji Lotnictwa ...

Luksor inwestuje, by przyciągnąć nowych turystów

By przyciągnąć więcej gości, Luksor poszerzy ofertę turystyczną dla klientów indywidualnych i grup biznesowych. ...

Betlej: Większa płaca minimalna da kopa turystyce

Jeśli PiS zrealizuje swoje zapowiedzi podniesienia wynagrodzeń, koniunktura na usługi turystyczne wzrośnie gwałtowniej nawet ...

Itaka: Czekamy na więcej danych

„Czekamy na szczegóły dotyczące ewentualnych obostrzeń epidemicznych w poszczególnych krajach, ilości miejsc w samolotach ...

Grecja przez 365 dni w roku

Wydłużenie sezonu turystycznego, wypromowanie nowych miejsc, rozwój turystyki tematycznej i otwarcie dla Grecji nowych ...

W lotnictwie brakuje kadr

Branża lotnicza boryka się z niedoborem mechaników, pilotów, personelu pokładowego i naziemnego. Sam Centralny ...