Reklama

Neckermann: Rezygnacji z wakacji na Kos nie ma

– Choć nasi klienci dzwonią i pytają, czy wyjazd się odbędzie, nikt nie rezygnuje z wakacji na Kos – zapewnia rzeczniczka biura Neckermann Magda Plutecka

Publikacja: 21.07.2017 12:24

Neckermann: Rezygnacji z wakacji na Kos nie ma

Foto: AFP

Na wyspie Kos, na której w nocy zatrzęsła się ziemia, Neckermann ma 35 turystów. – Wszyscy są pod dobrą opieką. W nocy musieli opuścić hotele, ale rano do nich wrócili – mówi Plutecka.

Neckermann kontynuuje zaplanowane loty na Kos. Jutro poleci tam 30 klientów. Firma, podobnie jak inne biura podróży, nie uruchamia szczególnego trybu traktowania klientów, którzy już wykupili podróż. – Wszelkie zmiany podlegają tym samym zasadom określonym w umowie, co zwykle – mówi Plutecka.

Organizator wysłał do swoich sprzedawców komunikat.

„W związku z trzęsieniem ziemi na wyspie Kos informujemy, że żaden z naszych klientów nie ucierpiał, wszyscy są bezpieczni i kontynuują wypoczynek. Pracownicy naszego miejscowego serwisu, w tym rezydenci pozostają z nimi w stałym kontakcie.

Trzęsienie ziemi było odczuwalne głównie na północy wyspy. W nocy dla bezpieczeństwa, z kilku naszych hoteli w Psalidi ewakuowano gości, jednak po dokładnej weryfikacji stanu technicznego budynków, powrócili już do pokoi. Obecnie większość hoteli funkcjonuje normalnie, lotnisko zostało ponownie otwarte. Kontynuujemy nasz program przelotów czarterowych.

Reklama
Reklama

Na bieżąco monitorujemy sytuację pozostając w kontakcie z miejscowym serwisem. Mamy nadzieję, że szybko uda się zniwelować wszelkie powstałe niedogodności”.

Na wyspie Kos, na której w nocy zatrzęsła się ziemia, Neckermann ma 35 turystów. – Wszyscy są pod dobrą opieką. W nocy musieli opuścić hotele, ale rano do nich wrócili – mówi Plutecka.

Neckermann kontynuuje zaplanowane loty na Kos. Jutro poleci tam 30 klientów. Firma, podobnie jak inne biura podróży, nie uruchamia szczególnego trybu traktowania klientów, którzy już wykupili podróż. – Wszelkie zmiany podlegają tym samym zasadom określonym w umowie, co zwykle – mówi Plutecka.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowy szef marketingu w Urlop.pl. "Wiem jak stworzyć markę z charakterem"
Biura Podróży
Pokój w wakacyjnym hotelu inny niż obiecywało biuro podróży? Klient może nie jechać
Biura Podróży
Unia Europejska zaostrza przepisy dotyczące turystyki. „Klienci uciekną z biur podróży”
Biura Podróży
Raport. Polacy oszczędzają na wakacje cały rok, ale w podróży nie odmawiają sobie niczego
Reklama
Reklama