Exim Tours: Szukamy doświadczonych pracowników

archiwum prywatne

Dominika Jurkowska, do niedawna koordynator do spraw sprzedaży agencyjnej w biurze podróży Best Reisen, zasiliła zespół biura Exim Tours. – Rozwijamy się, potrzebujemy więc doświadczonych pracowników – mówi dyrektor Eximu Sławomir Szulc

Jurkowska nie zajmuje w Eximie eksponowanego stanowiska, ale biuro podróży pochwaliło się przed agentami turystycznymi nowym pracownikiem.

Jurkowska, po studiach z turystyki i rekreacji na Politechnice Radomskiej, pierwsze kroki stawiała w 2012 roku w mającym w Radomiu siedzibę biurze podróży Alfa Star. Kiedy Alfa Star upadło, przeniosła się do Warszawy do biura Best Reisen.

Jak mówi, zdecydowała się teraz na zasilenie zespołu Eximu ze względu na chęć rozwoju w większej firmie. W nowym miejscu ma stanowisko specjalisty do spraw marketingu agencyjnego. Oprócz tego, że będzie zajmowała się dokumentami, jakie napływają od agentów turystycznych z całej Polski, będzie też uczestniczyła w organizowaniu prezentacji i wyjazdów studyjnych.

Jak wyjaśnia dyrektor Eximu Tours Sławomir Szulc, Jurkowska zastąpi jedną z koleżanek, która postanowiła wyjechać w wielomiesięczną podróż.

Niedawno informowaliśmy, że do Eximu z Neckermanna przeniósł się Jakub Koput, kierownik sprzedaży regionalnej (czytaj: „Duży ruch na stanowiskach regionalnych przedstawicieli biur podróży”). Exim Tours liczy teraz 56 pracowników, ale to nie koniec zmian personalnych w tym biurze podróży.

– Rozwijamy się i potrzebujemy nowych pracowników – wyjaśnia Szulc. – Do działu marketingu przyjmiemy jeszcze kogoś, kto będzie się zajmował pozycjonowaniem naszej strony w Internecie i częściowo naszą obecnością w mediach społecznościowych (teraz zlecamy to zewnętrznej agencji), chcielibyśmy też pozyskać do tego działu analityka, który analizowałby ruch na stronie i efekty naszych starań marketingowych w sieci. W związku z poszerzaniem oferty, widzimy potrzebę wzmocnienia, liczącego teraz szesnaście osób działu produktu. Poszukujemy również kierownika do naszego call center, jednocześnie chętnie powiększylibyśmy zespół konsultantów w tym dziale. Osobnym problemem jest wzmocnienie księgowości, choćby w związku ze wzrostem liczby dokumentów wytwarzanych przy okazji sprzedawania pakietów dynamicznych – wylicza Szulc.

– Poszukujemy cały czas ludzi doświadczonych. Próbowaliśmy adaptować pracowników z innych branż, ale taki proces jest długi i żmudny. Nie jest łatwo szybko poznać specyfikę branży turystycznej. Branża generalnie jest chyba hermetyczna i nie wpuszcza za bardzo ludzi z zewnątrz. Z drugiej strony, kiedy się już ją pozna, trudno się z niej wyrwać – dodaje.

Szulc przyznaje, że powoli Eximowi robi się ciasno w biurze na warszawskim Żoliborzu, do którego wprowadził się półtora roku temu (czytaj: „Exim Tours zmienia adres. I nie tylko”). Trzeba dostawiać biurka w kolejnych pomieszczeniach. – Chyba poświęcimy wkrótce naszą salę konferencyjną – mówi Szulc. Firma planuje też powiększenie call center przez dodanie drugiego, oprócz katowickiego, oddziału poza Warszawą.

Mogą Ci się również spodobać

Gruzini liczą na 3 miliardy dolarów od turystów

Szacujemy, że do Gruzji przyjedzie w tym roku ponad 8 milionów turystów, którzy wydadzą ...

Ryanair: Czarnogóra na horyzoncie

Ryanai planuje uruchomienie dwóch nowych tras – z Krakowa i Poznania do Podgoricy w ...

Finnair: Więcej lotów z Helsinek do Krakowa

Finnair doda latem 2018 roku dwa cotygodniowe rejsy pomiędzy Helsinkami a Krakowem. Dzięki temu ...

LOT-em do Sri Lanki

Od jesieni tego roku LOT będzie sezonowo latał z Warszawy do Kolombo. Stolica Sri ...

Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca to nowy symbol tego kraju jako kierunku ...

Jakość biura podróży to jakość danych klientów

Agenci muszą zbierać od klientów jak najwięcej danych, bo na ich podstawie można tworzyć ...