TUI testuje rezydenta na żądanie

Bloomberg

TUI on demand (TUI na żądanie) to nowa usługa, która pozwoli klientom touroperatora umawiać się na indywidualne spotkania z rezydentem przez aplikację

TUI będzie testował usługę latem, udostępniając ją na przykład klientom z krajów skandynawskich wypoczywającym w Tajlandii. Przez aplikację turyści będą mogli umówić się z rezydentem na rozmowę telefoniczną lub osobiste spotkanie poza wyznaczonymi godzinami dyżurów w hotelach. Potwierdzenie terminu otrzymają SMS-em. Na podstawie wyników testów, które mają potrwać kilka miesięcy, firma zadecyduje, czy wprowadzi usługę na stałe.

Zobacz: „TUI: Bez numeru komórki nie ma rezerwacji”.

TUI on demand to jedna z nowości oferowanych tego lata przez spółkę TUI Destination Experiences, która zajmuje się obsługiwaniem klientów w odwiedzanych przez nich miejscach. Wedle szacunków w tym roku z jej usług skorzysta 14 milionów gości.

Czytaj też: „TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację”.

W tym roku dla TUI pracować będzie 9 tysięcy ludzi w 49 krajach na całym świecie. Zespół powiększył się po przejęciu działu destination management należącego wcześniej do spółki Hotelbeds – banku miejsc hotelowych. Na ten sezon Grupa TUI prawie podwoiła liczbę zatrudnionych w telefonicznym centrum kontaktowym. Klientów obsługiwać będzie 370 pracowników call center, z czego 280 zamieszka na Majorce. Turyści mogą do nich dzwonić, wysyłać maile, SMS-y lub korzystać z aplikacji TUI.

Majorka jest jednym z najważniejszych kierunków wakacyjnych TUI. Touroperator zatrudnia na wyspie tysiąc osób, a podróżuje z nim tam 1,2 miliona gości rocznie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ferie 2017 – mniej stoków, więcej plaż

O 33 procent wzrosła sprzedaż zimowego wypoczynku w sieci agencyjnej Travelplanet. Przy czym na ...

Rozrzutny Izraelczyk, oszczędny Łotysz

Goście z Izraela wydawali najwięcej na noclegi w Polsce. Średnio za dobę w hotelu ...

Rekordowe półrocze lotnisk regionalnych

Od stycznia do czerwca 13 polskich lotnisk regionalnych obsłużyło 13,7 miliona pasażerów – o ...

United Airlines wysyłają pilotów na miesięczny urlop

Linie lotnicze United Airlines oferują swoim pilotom miesięczny urlop. Epidemia koronawirusa drastycznie ograniczyła ilość ...

Polacy mało zorientowani w prawach pasażerów

Tylko 30 procent Polaków wie, w jakich sytuacjach może ubiegać się o odszkodowanie lotnicze ...

Niechęć do turystów będzie narastać

Turystyka zrównoważona wymaga grubych portfeli i większego oczytania. Tymczasem turystyka masowa jest ślepa na ...