Reklama

Robot Travelplanet poradzi „profesjonalnie”, jaką wycieczkę kupić

Wskaż kierunek wyjazdu, jakiej kategorii chcesz hotel, czy ma mieć all inclusive i ile masz pieniędzy na wakacje – na tej podstawie robot „Pan Walizka” podsunie ci oferty, które od razu możesz rezerwować

Publikacja: 15.07.2019 09:56

Robot Travelplanet poradzi „profesjonalnie”, jaką wycieczkę kupić

Foto: Materiały promocyjne

Tak agent turystyczny Travelplanet.pl namawia do korzystania z uruchomionego w czerwcu mechanizmu powiązanego z Messengerem na Facebooku. W odpowiedzi na podstawowe pytania potencjalny klient dostaje „spersonalizowane propozycje wyjazdów”. Można je rezerwować 24 godziny na dobę.

Pan Walizka to wirtualny asystent, albo z angielskiego chatbot. „Odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie. Błyskawiczną obsługę 24h na dobę już doceniają klienci polujący na oferty last minute”.

Czytaj też: „Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie”.

– Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym – mówi cytowany w komunikacie Travelplanet.pl dyrektor marketingu i e-commerce tej firmy Radosław Damasiewicz. – To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb.

Na zlecenie agenta chatobot uruchomiła firma Koda Bots. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka czy Coral Travel.

Reklama
Reklama

– Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów – przekonuje Damasiewicz. – Krótka rozmowa pozwala na sprawdzenie aktualnych cen i wybranie najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można następnie sprecyzować lub zmieniać, klikając w okna pojawiające się w Messengerze.

Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze lub klikając w link m.me/travelplanet, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage’u Travelplanet.pl.

– Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów ludzi. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji – zapewnia Mariusz Pełechaty z Koda Bots. – Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by dobrać oferty do jego potrzeb, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości, przed kolejnymi wyjazdami.

„Rozwiązanie poprawia komunikację z klientami internetowego biura podróży. Skraca czas obsługi, jednocześnie zwiększając jej dostępność, bo narzędzie zawsze odpowiada pytania w bardzo profesjonalny sposób. Dostarcza cenne informacje dotyczące ofert i podróży. A co najważniejsze, cały czas się uczy i poszerza możliwości działania. W tym momencie dostarcza oferty już z prawie 30 krajów na świecie” – czytamy w komunikacie.

Tak agent turystyczny Travelplanet.pl namawia do korzystania z uruchomionego w czerwcu mechanizmu powiązanego z Messengerem na Facebooku. W odpowiedzi na podstawowe pytania potencjalny klient dostaje „spersonalizowane propozycje wyjazdów”. Można je rezerwować 24 godziny na dobę.

Pan Walizka to wirtualny asystent, albo z angielskiego chatbot. „Odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie. Błyskawiczną obsługę 24h na dobę już doceniają klienci polujący na oferty last minute”.

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Dwa nowe salony Join UP! Polska. Tym razem w Poznaniu i Wrocławiu
Biura Podróży
Nowy szef marketingu w Urlop.pl. "Wiem jak stworzyć markę z charakterem"
Biura Podróży
Pokój w wakacyjnym hotelu inny niż obiecywało biuro podróży? Klient może nie jechać
Biura Podróży
Unia Europejska zaostrza przepisy dotyczące turystyki. „Klienci uciekną z biur podróży”
Reklama
Reklama