Reklama

Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na sezon letni 2020 roku. Jak zapowiada, przygotował więcej niż zwykle hoteli z wyższej półki i hoteli z pokojami dla rodzin

Publikacja: 04.09.2019 08:41

Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Foto: Materiały prasowe

– Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów – deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. – Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

Czytaj też: „Rainbow odnowił obowiązkową gwarancję”.

W przedsprzedaży, która będzie trwała do 14 listopada, Rainbow proponuje szereg obniżek i korzyści. Między innymi „100 % Pewności Najniższej Ceny” – usługę, dzięki której klienci mają pewność, że w przedsprzedaży kupują najtaniej. Jeśli od momentu zakupu imprezy do jednego dnia roboczego przed jej rozpoczęciem cena spadnie, Rainbow zwróci im różnicę w cenie.

Jeśli chodzi o rabaty, to touroperator przewiduje do 700 złotych zniżki dla każdego dziecka. Klientom, którzy wybiorą „hotel premium” oferuje do 1000 złotych zniżki za pokój. Z kolei stali klienci zostaną wynagrodzeni za lojalność opustem do 600 złotych.

Inne korzyści to możliwość wyboru miejsca w samolocie i lepsze ubezpieczenie za połowę ceny, jeśli kupuje się „Pakiet Premium”. Ponadto wszyscy klienci dostaną możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji i mogą kupić ubezpieczenie od rezygnacji „za symboliczne 15 zł od osoby”.

Reklama
Reklama

Biuro podróży informuje też, że na swojej stronie internetowej r.pl wprowadziło możliwość wybrania rodzaju pokoju we wszystkich hotelach z oferty już na etapie zakładania rezerwacji online.

– Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów – deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. – Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Dwa nowe salony Join UP! Polska. Tym razem w Poznaniu i Wrocławiu
Biura Podróży
Nowy szef marketingu w Urlop.pl. "Wiem jak stworzyć markę z charakterem"
Biura Podróży
Pokój w wakacyjnym hotelu inny niż obiecywało biuro podróży? Klient może nie jechać
Biura Podróży
Unia Europejska zaostrza przepisy dotyczące turystyki. „Klienci uciekną z biur podróży”
Reklama
Reklama