Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Lufthansa City Center International (LCCI) uruchomiła platformę z usługami turystycznymi. Nazwała ją Lucy

Publikacja: 02.07.2018 11:15

Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Foto: Materiały promocyjne

Przez Lucy turyści będą mogli kupować bilety linii lotniczych, noclegi i rezerwować sobie samochody z wypożyczalni. „Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży” – czytamy w komunikacie LCC.

Platformę zaprezentowano członkom LCC (LCC ma 570 biur, jest największą siecią franczyzową na świecie) podczas wspólnej konferencji zorganizowanej w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji testowali nową platformę. Testy pomogły w dostosowaniu systemu do ich potrzeb.

LCCI przedstawiło też franczyzobiorcom ofertę handlową, w tym niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.

– Pierwsza fala rezerwacji spłynęła w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie – mówi cytowany w komunikacie dyrektor LCCI Uwe Müller. – Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności naszych franczyzobiorców i łączenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.

Lucy integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych, jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodów i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować bezpośrednio. W dziedzinie lotnictwa Lucy integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce ma być dodana możliwość rezerwowania biletów Air France/KLM, Air Canady i Emirates. W kolejnych etapach dołączane będą usługi ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.

– Będziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów służbowych korporacji, przedstawić podróżującym lepszą i szerszą ofertę niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formę jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje między członkami LCC – mówi wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce Marian Szypuła, cytowany w komunikacie.

Z kolei cytowany tamże Jürgen Siebenrock, wiceprezes Lufthansa Group stwierdził, że „poza klasycznymi funkcjami wyszukiwania, rezerwacji i zakupu biletów, dzięki Lucy użytkownicy mogą (…) korzystać ze wszystkich dodatkowych usług i działań posprzedażowych”.

Przez Lucy turyści będą mogli kupować bilety linii lotniczych, noclegi i rezerwować sobie samochody z wypożyczalni. „Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży” – czytamy w komunikacie LCC.

Platformę zaprezentowano członkom LCC (LCC ma 570 biur, jest największą siecią franczyzową na świecie) podczas wspólnej konferencji zorganizowanej w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji testowali nową platformę. Testy pomogły w dostosowaniu systemu do ich potrzeb.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
TUI dał 400 pracownikom osobistych asystentów
Biura Podróży
Join UP! Polska czeka na decyzję w sprawie uznania gwarancji. "Działamy legalnie"
Biura Podróży
Odwrót przecen w biurach podróży? Oto najnowsze dane Traveldaty
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biura Podróży
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether z nowym zarządem
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością