Thomas Cook wprowadza nowy system dla agentów

Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii

Publikacja: 17.06.2019 07:24

Thomas Cook wprowadza nowy system dla agentów

Foto: Bloomberg

Thomas Cook stworzył we współpracy z firmą technologiczną Peakwork nowy system rezerwacyjny TC Pro. Agenci mogą przez niego rezerwować całe pakiety turystyczne i samo zakwaterowanie oferowane przez wszystkie marki touroperatorskie należące do koncernu.

Czytaj też: „Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają”.

Sprzedawcy będą wyszukiwać produkty na podstawie wielu kryteriów i koncentrować się nie na cenie końcowej, ale na innych elementach oferty, na przykład na miejscu wylotu, typie pokoju, rodzaju wyżywienia czy cechach specyficznych dla produktów własnych grupy. Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii.

– Możemy zaoferować rozwiązania niedostępne dziś w innych systemach – mówi szef działu zarządzania danymi IT i dynamicznego pakietowania, Carlton Woestmann, cytowany przez portal Touristik Aktuell.

Zobacz też: „Thomas Cook do agentów: Nie bójcie się nas sprzedawać”.

Pierwsze testy prowadzone w wybranych biurach franczyzowych w Czechach i na Węgrzech wypadły pomyślnie. Teraz system wdrażany jest w Niemczech, a z czasem ma pojawić się także w innych krajach.

Thomas Cook stworzył we współpracy z firmą technologiczną Peakwork nowy system rezerwacyjny TC Pro. Agenci mogą przez niego rezerwować całe pakiety turystyczne i samo zakwaterowanie oferowane przez wszystkie marki touroperatorskie należące do koncernu.

Czytaj też: „Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają”.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek
Biura Podróży
TUI: Wycieczka objazdowa na indywidualne zamówienie? Mamy to
Biura Podróży
Join UP! Polska otworzył swój drugi salon. Do wylosowania były bilety lotnicze
Biura Podróży
Urlop.pl z Akademią Urlopu w czterech miastach. „Pomaga budować silne relacje”