Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na sezon letni 2020 roku. Jak zapowiada, przygotował więcej niż zwykle hoteli z wyższej półki i hoteli z pokojami dla rodzin

Publikacja: 04.09.2019 08:41

Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Foto: Materiały prasowe

– Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów – deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. – Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

Czytaj też: „Rainbow odnowił obowiązkową gwarancję”.

W przedsprzedaży, która będzie trwała do 14 listopada, Rainbow proponuje szereg obniżek i korzyści. Między innymi „100 % Pewności Najniższej Ceny” – usługę, dzięki której klienci mają pewność, że w przedsprzedaży kupują najtaniej. Jeśli od momentu zakupu imprezy do jednego dnia roboczego przed jej rozpoczęciem cena spadnie, Rainbow zwróci im różnicę w cenie.

Jeśli chodzi o rabaty, to touroperator przewiduje do 700 złotych zniżki dla każdego dziecka. Klientom, którzy wybiorą „hotel premium” oferuje do 1000 złotych zniżki za pokój. Z kolei stali klienci zostaną wynagrodzeni za lojalność opustem do 600 złotych.

Inne korzyści to możliwość wyboru miejsca w samolocie i lepsze ubezpieczenie za połowę ceny, jeśli kupuje się „Pakiet Premium”. Ponadto wszyscy klienci dostaną możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji i mogą kupić ubezpieczenie od rezygnacji „za symboliczne 15 zł od osoby”.

Biuro podróży informuje też, że na swojej stronie internetowej r.pl wprowadziło możliwość wybrania rodzaju pokoju we wszystkich hotelach z oferty już na etapie zakładania rezerwacji online.

– Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów – deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. – Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

Biura Podróży
Rainbow sprzedał prawie 23 procent więcej wakacji. Najmocniej rośnie Tunezja
Biura Podróży
Wierzyciele upadłego giganta turystycznego dostaną pieniądze. Czekali pięć lat
Biura Podróży
Nasz raport. Samolotem na wakacje – tam dolecisz czarterem z Polski
Biura Podróży
Tydzień podwyżek w biurach podróży. Cena Grecji przebiła kolejną barierę
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Biura Podróży
All inclusive, czyli ile Polacy są gotowi dopłacić do beztroskich wakacji?
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą