– Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów – deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. – Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.
Czytaj też: „Rainbow odnowił obowiązkową gwarancję”.
W przedsprzedaży, która będzie trwała do 14 listopada, Rainbow proponuje szereg obniżek i korzyści. Między innymi „100 % Pewności Najniższej Ceny” – usługę, dzięki której klienci mają pewność, że w przedsprzedaży kupują najtaniej. Jeśli od momentu zakupu imprezy do jednego dnia roboczego przed jej rozpoczęciem cena spadnie, Rainbow zwróci im różnicę w cenie.
Jeśli chodzi o rabaty, to touroperator przewiduje do 700 złotych zniżki dla każdego dziecka. Klientom, którzy wybiorą „hotel premium” oferuje do 1000 złotych zniżki za pokój. Z kolei stali klienci zostaną wynagrodzeni za lojalność opustem do 600 złotych.
Inne korzyści to możliwość wyboru miejsca w samolocie i lepsze ubezpieczenie za połowę ceny, jeśli kupuje się „Pakiet Premium”. Ponadto wszyscy klienci dostaną możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji i mogą kupić ubezpieczenie od rezygnacji „za symboliczne 15 zł od osoby”.