Sun & Fun Holidays odświeża logo

Biuro podróży Sun&Fun odświeżyło nieco swoje logo. Kształt i zasada pozostają te sam, ale ostre kształty zastąpiły zaokrąglone. „Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie u nas zachodzą”.

Publikacja: 01.10.2019 10:25

Sun & Fun Holidays odświeża logo

Foto: turystyka.rp.pl

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

– Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta – mówi cytowana w komunikacie dyrektor ds. marketingu Blue Style Natalia Knap. – Znak jest nowoczesny i czytelniejszy, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną.

We wrześniu, czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020, zwiększając program czarterowy o 25 procent. W pierwszej połowie października do biur podróży roześle najnowszy katalog, w którym „oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą wiele zaskakujących nowości produktowych”.

Jak zapewnia rzeczniczka prasowa Sun & Funa Magda Plutecka, wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych i w radiu. „Od lipca touroperator ma też zupełnie nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych”.

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

Biura Podróży
Prawie 5,5 miliona wycieczek z biurami podróży. Dokładnie tyle, ile w roku 2019
Biura Podróży
Traveldata: Październikowe ceny w biurach podróży wyraźnie wyhamowały
Biura Podróży
Lato 2024 w biurach podróży - Turcja liderem przedsprzedaży, najwięcej wyjazdów w czerwcu
Biura Podróży
Mapa cen wycieczek czerwona od podwyżek. A najbardziej Portugalia i Albania
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Biura Podróży
Brytyjski rząd: Biura podróży zbyt skrępowane przepisami. To hamuje turystykę
Biura Podróży
DER Touristik: Turyści kupują wcześniej, wybierają luksusy, jadą na dłużej