Reklama

Sun & Fun Holidays odświeża logo

Biuro podróży Sun&Fun odświeżyło nieco swoje logo. Kształt i zasada pozostają te sam, ale ostre kształty zastąpiły zaokrąglone. „Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie u nas zachodzą”.

Publikacja: 01.10.2019 10:25

Sun & Fun Holidays odświeża logo

Foto: turystyka.rp.pl

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

– Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta – mówi cytowana w komunikacie dyrektor ds. marketingu Blue Style Natalia Knap. – Znak jest nowoczesny i czytelniejszy, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną.

Reklama
Reklama

We wrześniu, czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020, zwiększając program czarterowy o 25 procent. W pierwszej połowie października do biur podróży roześle najnowszy katalog, w którym „oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą wiele zaskakujących nowości produktowych”.

Jak zapewnia rzeczniczka prasowa Sun & Funa Magda Plutecka, wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych i w radiu. „Od lipca touroperator ma też zupełnie nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych”.

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Parlament Europejski za zmianami w dyrektywie turystycznej. Branża turystyczna krytyczna
Biura Podróży
Join UP! pierwszy w zimie połączy Lublin z Egiptem
Biura Podróży
Itaka zapowiada powrót bezpośrednich lotów znad polskich jezior do egipskiego kurortu
Biura Podróży
Raport z cen wakacji 2026 – pierwsze podwyżki Turcji, Grecji i Wysp Kanaryjskich
Reklama
Reklama