Sun & Fun Holidays odświeża logo

Biuro podróży Sun&Fun odświeżyło nieco swoje logo. Kształt i zasada pozostają te sam, ale ostre kształty zastąpiły zaokrąglone. „Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie u nas zachodzą”.

Publikacja: 01.10.2019 10:25

Sun & Fun Holidays odświeża logo

Foto: turystyka.rp.pl

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

– Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta – mówi cytowana w komunikacie dyrektor ds. marketingu Blue Style Natalia Knap. – Znak jest nowoczesny i czytelniejszy, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną.

We wrześniu, czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020, zwiększając program czarterowy o 25 procent. W pierwszej połowie października do biur podróży roześle najnowszy katalog, w którym „oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą wiele zaskakujących nowości produktowych”.

Jak zapewnia rzeczniczka prasowa Sun & Funa Magda Plutecka, wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych i w radiu. „Od lipca touroperator ma też zupełnie nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych”.

Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z „potrzeby unowocześnienia znaku” – wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje „po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu”.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.

Biura Podróży
Coral Travel Poland: W tym roku zabierzemy do Turcji pół miliona turystów
Biura Podróży
TUI sprzedaje już wyjazdy na lato 2025 roku. Pierwszy raz tak wcześnie
Biura Podróży
Koniec tańszych wakacji? W ostatnim tygodniu ważna zmiana w biurach podróży
Biura Podróży
TUI podsumował sprzedaż wakacji – 60 procent miejsc już zarezerwowanych
Biura Podróży
Exim Tours uruchomi loty czarterowe do Bahrajnu. „Kolejna ekscytująca nowość”