Reklama

Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na sześć rynków. Poza organizowaniem imprez turystycznych w planach są szkolenia i akcje marketingowe, w tym w mediach własnych Disneya.

Publikacja: 05.04.2024 12:56

Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Foto: Fot. materiały prasowe Disneyland Paris

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.

Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy

To kolejne partnerstwo strategiczne polskiego turystycznego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę dla rodzin z dziećmi. - Po niewątpliwym sukcesie współpracy między naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się rozwinąć ofertę przeznaczoną dla najmłodszych turystów i ich rodziców podpisując umowę z Disneylandem. Co ważne – będziemy nadal rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – deklaruje wiceprezes prezes Itaka Holdings Piotr Henicz. I przypomina, że w tym roku partnerstwo z Disneyland w Paryżu ma dodatkowy wymiar, ponieważ Paryż będzie w tym roku gościł igrzyska olimpijskie, a Itaka objęła patronatem polskich olimpijczyków”.

Zarówno podpisanie umowy, jak i wspólne plany rozwoju, są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu – mówi cytowana w komunikacie Joanna Olech, przedstawicielka Disneyland Paris w krajach nordyckich i Europy centralnej. – Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego partnera, jak Itaka. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży Itaki. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary i inne działania marketingowe.

Kompleksowe pakiety Itaki i Disneylandu

Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w różnorodnej formie dynamicznych pakietów, jakie biuro podróży oferuje pod marką Itaka Smart. W następnej kolejności połączona będzie z możliwością dojazdu własnego. Już dzisiaj, oprócz ofert smart, touroperator sprzedaje trzy wycieczki do Paryża, zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.

Czytaj więcej

Itaka strategicznym partnerem Malty. „To pozwoli lepiej wykorzystać potencjał Polski”
Reklama
Reklama

- Rozpoczęliśmy od sprzedaży sześciu tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy jego parku rozrywki. Lada dzień pojawi się w naszej ofercie możliwość połączenia z dojazdem własnym do Disney’s Davy Crockett Ranch i hotele partnerskie w pobliżu Disneylandu. Najistotniejsze jest jednak, że wszyscy nasi klienci mogą kupić pakiet zawierający zarówno przelot, transfer i zakwaterowanie oraz bilety wstępu do kompleksu Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – informuje dyrektor Itaka Smart, departamentu dynamicznego pakietowania, Marcin Kołodziejczyk.

Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca, a zaraz potem, 1 kwietnia, obie firmy rozpoczęły szeroko zakrojoną kampanię informacyjną.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia wzmacnia prawa klientów biur podróży. Branża turystyczna umiarkowanie zadowolona
Biura Podróży
Rekordowy rok niemieckich touroperatorów napędzany cenami, nie klientami
Biura Podróży
Koniec prac nad rewizją dyrektywy o imprezach turystycznych. Co się zmieni?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biura Podróży
W biurach podróży mała przecena czterech wakacyjnych kierunków. To już trzecia
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama