Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na sześć rynków. Poza organizowaniem imprez turystycznych w planach są szkolenia i akcje marketingowe, w tym w mediach własnych Disneya.

Publikacja: 05.04.2024 12:56

Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Foto: Fot. materiały prasowe Disneyland Paris

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.

Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy

To kolejne partnerstwo strategiczne polskiego turystycznego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę dla rodzin z dziećmi. - Po niewątpliwym sukcesie współpracy między naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się rozwinąć ofertę przeznaczoną dla najmłodszych turystów i ich rodziców podpisując umowę z Disneylandem. Co ważne – będziemy nadal rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – deklaruje wiceprezes prezes Itaka Holdings Piotr Henicz. I przypomina, że w tym roku partnerstwo z Disneyland w Paryżu ma dodatkowy wymiar, ponieważ Paryż będzie w tym roku gościł igrzyska olimpijskie, a Itaka objęła patronatem polskich olimpijczyków”.

Zarówno podpisanie umowy, jak i wspólne plany rozwoju, są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu – mówi cytowana w komunikacie Joanna Olech, przedstawicielka Disneyland Paris w krajach nordyckich i Europy centralnej. – Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego partnera, jak Itaka. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży Itaki. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary i inne działania marketingowe.

Kompleksowe pakiety Itaki i Disneylandu

Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w różnorodnej formie dynamicznych pakietów, jakie biuro podróży oferuje pod marką Itaka Smart. W następnej kolejności połączona będzie z możliwością dojazdu własnego. Już dzisiaj, oprócz ofert smart, touroperator sprzedaje trzy wycieczki do Paryża, zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.

Czytaj więcej

Itaka strategicznym partnerem Malty. „To pozwoli lepiej wykorzystać potencjał Polski”

- Rozpoczęliśmy od sprzedaży sześciu tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy jego parku rozrywki. Lada dzień pojawi się w naszej ofercie możliwość połączenia z dojazdem własnym do Disney’s Davy Crockett Ranch i hotele partnerskie w pobliżu Disneylandu. Najistotniejsze jest jednak, że wszyscy nasi klienci mogą kupić pakiet zawierający zarówno przelot, transfer i zakwaterowanie oraz bilety wstępu do kompleksu Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – informuje dyrektor Itaka Smart, departamentu dynamicznego pakietowania, Marcin Kołodziejczyk.

Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca, a zaraz potem, 1 kwietnia, obie firmy rozpoczęły szeroko zakrojoną kampanię informacyjną.

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.

Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biura Podróży
Aplikacja Wakacje.pl z dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie
Biura Podróży
Anex Tour: Rośniemy zgodnie z planem. Zimą ruszą nowe kierunki egzotyczne
Biura Podróży
Raport z biur podróży: Widoczna podwyżka wakacji. Cena Grecji przebiła kolejną barierę
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biura Podróży
Coral Travel zagrzewał sprzedawców do kolejnego rekordu. „W Egipcie jesteśmy najwięksi"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście