Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.
Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy
To kolejne partnerstwo strategiczne polskiego turystycznego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę dla rodzin z dziećmi. - Po niewątpliwym sukcesie współpracy między naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się rozwinąć ofertę przeznaczoną dla najmłodszych turystów i ich rodziców podpisując umowę z Disneylandem. Co ważne – będziemy nadal rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – deklaruje wiceprezes prezes Itaka Holdings Piotr Henicz. I przypomina, że w tym roku partnerstwo z Disneyland w Paryżu ma dodatkowy wymiar, ponieważ Paryż będzie w tym roku gościł igrzyska olimpijskie, a Itaka objęła patronatem polskich olimpijczyków”.
– Zarówno podpisanie umowy, jak i wspólne plany rozwoju, są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu – mówi cytowana w komunikacie Joanna Olech, przedstawicielka Disneyland Paris w krajach nordyckich i Europy centralnej. – Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego partnera, jak Itaka. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży Itaki. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary i inne działania marketingowe.
Kompleksowe pakiety Itaki i Disneylandu
Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w różnorodnej formie dynamicznych pakietów, jakie biuro podróży oferuje pod marką Itaka Smart. W następnej kolejności połączona będzie z możliwością dojazdu własnego. Już dzisiaj, oprócz ofert smart, touroperator sprzedaje trzy wycieczki do Paryża, zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.
Czytaj więcej
Przełom 2023 i 2024 roku to dla biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie czas podejmowania strategicznych decyzji w Europie Środkowo-Wschodniej. Jedną z nich jest zacieśnienie współpracy z największym biurem turystycznym w Polsce - Itaką.