Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na sześć rynków. Poza organizowaniem imprez turystycznych w planach są szkolenia i akcje marketingowe, w tym w mediach własnych Disneya.

Publikacja: 05.04.2024 12:56

Itaka partnerem paryskiego Disneylandu. Sześć rynków, wiele pakietów

Foto: Fot. materiały prasowe Disneyland Paris

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.

Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy

To kolejne partnerstwo strategiczne polskiego turystycznego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę dla rodzin z dziećmi. - Po niewątpliwym sukcesie współpracy między naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się rozwinąć ofertę przeznaczoną dla najmłodszych turystów i ich rodziców podpisując umowę z Disneylandem. Co ważne – będziemy nadal rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – deklaruje wiceprezes prezes Itaka Holdings Piotr Henicz. I przypomina, że w tym roku partnerstwo z Disneyland w Paryżu ma dodatkowy wymiar, ponieważ Paryż będzie w tym roku gościł igrzyska olimpijskie, a Itaka objęła patronatem polskich olimpijczyków”.

Zarówno podpisanie umowy, jak i wspólne plany rozwoju, są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu – mówi cytowana w komunikacie Joanna Olech, przedstawicielka Disneyland Paris w krajach nordyckich i Europy centralnej. – Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego partnera, jak Itaka. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży Itaki. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary i inne działania marketingowe.

Kompleksowe pakiety Itaki i Disneylandu

Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w różnorodnej formie dynamicznych pakietów, jakie biuro podróży oferuje pod marką Itaka Smart. W następnej kolejności połączona będzie z możliwością dojazdu własnego. Już dzisiaj, oprócz ofert smart, touroperator sprzedaje trzy wycieczki do Paryża, zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.

Czytaj więcej

Itaka strategicznym partnerem Malty. „To pozwoli lepiej wykorzystać potencjał Polski”

- Rozpoczęliśmy od sprzedaży sześciu tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy jego parku rozrywki. Lada dzień pojawi się w naszej ofercie możliwość połączenia z dojazdem własnym do Disney’s Davy Crockett Ranch i hotele partnerskie w pobliżu Disneylandu. Najistotniejsze jest jednak, że wszyscy nasi klienci mogą kupić pakiet zawierający zarówno przelot, transfer i zakwaterowanie oraz bilety wstępu do kompleksu Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – informuje dyrektor Itaka Smart, departamentu dynamicznego pakietowania, Marcin Kołodziejczyk.

Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca, a zaraz potem, 1 kwietnia, obie firmy rozpoczęły szeroko zakrojoną kampanię informacyjną.

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków - Polskę, Czechy, Słowację, Estonię, Łotwę i Litwę. Stała się tym samym jedynym biurem podróży w tych krajach, posiadającym ten rodzaj kontraktu – zauważa touroperator w komunikacie.

Paryż to igrzyska, a Itaka to olimpijczycy

Pozostało 90% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"