Hotel Holiday Inn Express Rzeszów Airport o standardzie trzech gwiazdek ma 120 pokojów, restaurację i dwie sale konferencyjne. Jak zapewnia w komunikacie jego właściciel, Polski Holding Hotelowy (PHH), jest jednym z najnowocześniejszych obiektów tej klasy w Europie. Goście mogą korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wspólnej przestrzeni, która sprzyja integracji.
Zobacz: „Holiday Inn Express w Jasionce w kolorach morza i wiosny”.
W korytarzach, windach, miejscach przeznaczonych do odpoczynku, konsumpcji i pracy projektanci zastosowali tę samą kolorystykę i miękkie mozaiki na ścianach tłumiące dźwięki. W pokojach dominują beż i biel z ciemnobłękitnymi i pomarańczowymi akcentami. Elewacja budynku w 30 procentach została wykonana ze szkła. Zdobią ją glify okienne w kolorach marki – niebieskim i zielonym. Podcięcie hotelu na parterze ma stwarzać efekt głębi i przytulnego wnętrza. Na zewnątrz, w zieleni, stoją betonowo-drewniane ławki.
– Holiday Inn Express otworzył się w idealnym dla nas czasie – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej z okazji otwarcia hotelu prezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka Adam Hamryszczak, cytowany w komunikacie. – Z każdym rokiem lotnisko obsługuje coraz więcej pasażerów i otwiera coraz więcej międzynarodowych połączeń, co wiąże się z dodatkowym zapotrzebowaniem na zaplecze noclegowe – dodawał.
Ekonomiczna marka Holiday Inn Express, należąca do grupy hotelowej InterContinental, powstała „w odpowiedzi na potrzeby ludzi biznesu wychowanych w świecie nowych technologii”. Podrzeszowski obiekt ma służyć przede wszystkim pasażerom, załogom, pracownikom lotniska, klientom pobliskiego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego G2A Arena, klientom i pracownikom firm ulokowanych w pobliżu lotniska.