Obiekt ma 120 pokojów, zaplecze gastronomiczne, dwie sale spotkań, siłownię i parking. Wystrojem nawiązuje do lokalnych zakładów metalurgicznych Hipolita Cegielskiego. To drugi, po otwartym w zeszłym roku Moxy Katowice Airport, hotel tej marki, należący do holdingu. Marka należy do sieci Marriott International. Do Polski wprowadza ją właśnie PHH.

CZYTAJ TEZ: Poznański Moxy rekrutował załogę na targu

Koncepcja tej marki pasuje idealnie do miasta, które jest postrzegane jako innowacyjne i otwarte na młodych ludzi. Nie może też być dla niej lepszej lokalizacji – przy lotnisku,
a jednocześnie w pobliżu zaplecza biznesowego, handlowego i turystycznego – zapewnia prezes Polskiego Holdingu Hotelowego Gheorghe Marian Cristescu.

– Moxy Poznań Airport to 27. obiekt PHH. Mamy już 2 774 pokoi, co klasyfikuje nas na pozycji niekwestionowanego lidera wśród polskich spółek hotelowych – dodaje Cristescu.

Jak czytamy w komunikacie PHH, Moxy jest „odpowiedzią Marriotta na potrzeby generacji Y: designerska, rozbawiona i przystępna. W hotelu jest ekstremalnie szybkie Wifi, bar otwarty 24/7, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia treści online i gier. Zespół dba nie tylko o właściwą obsługę, ale również tworzy klimat hotelu i jego autentyczność w oczach odbiorców – ludzi urodzonych pomiędzy 1980 a 1999 rokiem, którzy nie pamiętają świata bez internetu. To osoby, które w podróży, w tym służbowej, szukają okazji do zabawy i autentycznie lokalnego doświadczenia”.