Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” rozstrzygnęło konkurs na projekt graficzny i system identyfikacji wizualnej lotniska w Radomiu, o czym poinformowało na jego facebookowym profilu. Wybrało koncepcję zaproponowaną przez agencję Bprog - biały napis „Lotnisko Warszawa-Radom” i trzy żółte linie układające się w kształt samolotu na ciemnoniebieskim tle.
Jak tłumaczą autorzy projektu, intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość. Niebieski z kolei oznacza zaufanie i godność, a także kojarzy się z niebem i oceanem. Oba kolory tworzą idealne połączenie.
Czytaj więcej
Turystyka i lotnictwo to branże najmocniej poszkodowane przez pandemię, dlatego Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Polska Izba Turystyki łączą siły, by jednym głosem mówić o potrzebach rynku i sposobach jego odbudowy.
Główny element logotypu, czyli samolot, skonstruowany jest z symboli kojarzących się z lotami, różnymi kierunkami świata, drogą, słońcem, bezpieczeństwem, tworząc energiczną i pozytywną całość.
Logo wyróżnia też „nowoczesny krój typografii”. Całość „wpisuje się w rodzinność i wakacyjność” - opisują projekt graficzny jego autorzy.