Lotnisko w Radomiu ma logo. „Wpisuje się w rodzinność i wakacyjność”

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, które zarządza portem lotniczym w Radomiu, rozstrzygnęło konkurs na jego oficjalny logotyp.

Publikacja: 12.01.2022 14:29

Intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość, niebieski oznacza zaufanie i go

Intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość, niebieski oznacza zaufanie i godność, a także kojarzy się z niebem i oceanem

Foto: Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” rozstrzygnęło konkurs na projekt graficzny i system identyfikacji wizualnej lotniska w Radomiu, o czym poinformowało na jego facebookowym profilu. Wybrało koncepcję zaproponowaną przez agencję Bprog - biały napis „Lotnisko Warszawa-Radom” i trzy żółte linie układające się w kształt samolotu na ciemnoniebieskim tle.

Jak tłumaczą autorzy projektu, intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość. Niebieski z kolei oznacza zaufanie i godność, a także kojarzy się z niebem i oceanem. Oba kolory tworzą idealne połączenie.

Czytaj więcej

PIT zacieśnia współpracę z PPL. Pojedzie obejrzeć lotnisko w Radomiu

Główny element logotypu, czyli samolot, skonstruowany jest z symboli kojarzących się z lotami, różnymi kierunkami świata, drogą, słońcem, bezpieczeństwem, tworząc energiczną i pozytywną całość.

Logo wyróżnia też „nowoczesny krój typografii”. Całość „wpisuje się w rodzinność i wakacyjność” - opisują projekt graficzny jego autorzy.

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”

Lotnisko Warszawa-Radom jest na razie nieczynne. Po tym jak dwa lata temu przejęła je państwowa spółka PPL "Porty Lotnicze", jest  rozbudowywane i przygotowywane do obsługiwania ruchu czarterowego i tanich linii lotniczych. Pierwszych pasażerów ma przyjąć na początku przyszłego roku.

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” rozstrzygnęło konkurs na projekt graficzny i system identyfikacji wizualnej lotniska w Radomiu, o czym poinformowało na jego facebookowym profilu. Wybrało koncepcję zaproponowaną przez agencję Bprog - biały napis „Lotnisko Warszawa-Radom” i trzy żółte linie układające się w kształt samolotu na ciemnoniebieskim tle.

Jak tłumaczą autorzy projektu, intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość. Niebieski z kolei oznacza zaufanie i godność, a także kojarzy się z niebem i oceanem. Oba kolory tworzą idealne połączenie.

Lotniska
Hiszpańskie lotniska: Wyspy najszybciej odzyskiwały pasażerów. Liderem Minorka
Biura Podróży
Brytyjscy turyści chcą podróżować. Wybierają Hiszpanię, USA i Francję
Biura Podróży
Niemiecka branża turystyczna: 2022 rok będzie jeszcze pełen wyzwań
Linie Lotnicze
Air New Zealand najbezpieczniejszą linią lotniczą na świecie w 2022 roku
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Lotniska
Latem Itaka poleci z Katowic do Dominikany dreamlinerem LOT-u
Materiał Promocyjny
Jak sztuczna inteligencja może być wykorzystywana przez przestępców cybernetycznych?