Niemcy: 80 milionów noclegów dla cudzoziemców

Materiały promocyjne

W zeszłym roku Niemcy zarejestrowali ponad 80 milionów noclegów gości z zagranicy w hotelach i pensjonatach z co najmniej dziesięcioma łóżkami

– Już siódmy rok z rzędu odnotowujemy rekordy w turystyce przyjazdowej. To pokazuje nam, jaką siłą jest przemysł turystyczny. Tolerancja i otwartość na świat są podstawowymi warunkami tego sukcesu. Nie pozwolimy by ksenofobiczni krzykacze zniszczyli dobrą reputację naszego kraju – tłumaczy, cytowana w komunikacie prasowym, Iris Gleicke, pełnomocniczka rządu federalnego ds. turystyki i parlamentarny sekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki i Energetyki

– Szczególne wyzwania 2016 roku, jak czynniki ekonomiczne, Brexit czy recesja na ważnych rynkach, a także problemy dotyczące bezpieczeństwa, jak choćby strach przed zamachami terrorystycznymi, będą nas nadal zajmować w roku 2017. Marka „turystyczne Niemcy” jest dobrze usytuowana. Z naszymi mocnymi stronami, którymi są atrakcje turystyczne, doskonała infrastruktura, orientacja na klienta i znakomity stosunek jakości do ceny, stajemy również w tym roku do międzynarodowego konkursu turystycznych kierunków – dodaje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Exim Tours z nową, wyższą gwarancją

Do 34,2 miliona złotych, czyli o 36 procent, powiększyło swoją gwarancję biuro podróży Exim ...

InterContinental poprowadzi Holiday Inn Mokotów

InterContinental Hotels Group podpisał umowę franczyzową z 5th Avenue Holding. Koncern poprowadzi hotel Holiday ...

Goście wracają powoli, hotele też jeszcze czekają z otwarciem

W ostatni weekend niektóre hotele miały 25 procent obłożenia. Ale to wyjątki. Większość obiektów ...

Węgrzy zbudują muzeum w obozie Kistarcsa

Muzeum i biblioteka powstaną na terenie dawnego obozu dla internowanych z czasów II wojny ...

Musement dostępny po polsku

Grupa TUI uruchomiła w internecie polską wersję platformy Musement (ang. Rozrywka). To miejsce, w ...

Gut-Mostowy: Stawiam na turystykę społeczną

Bon turystyczny, opłata turystyczna, promowanie polskiej marki, zmiana przepisów dla hotelarzy i biur podróży ...