Aruba oferuje hotele w technologii blockchain

Pixabay

Aruba jest pierwszym krajem, który zdecydował się na dystrybucję oferty turystycznej w ramach rozwiązania blockchain. Partnerem wyspy została firma Winding Tree

Technologia blockchain pozwala na łatwiejsze dotarcie do klientów indywidualnych i sprzedawców turystycznych ze swoją ofertą. Na platformie wykorzystującej to rozwiązanie  usługi są bowiem udostępniane z pominięciem pośredników, takich jak na przykład internetowe agencje turystyczne.

Firma Winding Tree, specjalizująca się w dostarczaniu tego typu narzędzi, współpracuje już z Lufthansą i z Air New Zeland. Teraz rozpoczęła kooperację z Arubą, informuje brytyjski portal branżowy TTG Media. I choć, jak mówi współzałożyciel firmy Pedro Anderson, rozwiązanie najlepiej sprawdza się w sprzedaży miejsc hotelowych, to w 2018 roku w systemie pojawią się też oferty przelotów.

TTG Media powołuje się raporty, z których wynika, że Aruba inwestuje w nowe technologie sprzedaży, bo nie chce być już uzależniona od agentów typu Expedia czy Priceline i zamierza zmniejszyć wypływanie przychodów turystycznych poza kraj.

W „Strategii Inteligentnej Wyspy” zapisano też, że do 2020 roku Aruba ma stać się kierunkiem w 100 procentach korzystającym z energii odnawialnej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Prezes Polskiej Izby Hotelarstwa Marek Łuczyński

Część hoteli nie przetrwa koronakryzysu

Stworzenie europejskiej turystyki regionalnej mogłoby złagodzić skutki kryzysu w branży hotelarskiej, wywołanego przez pandemię ...

Krośnieńskie lotnisko chce być większe

Zakończyła się modernizacja cywilnego lotniska w Krośnie. Port lotniczy może przyjąć samoloty, które zabierają ...

Grecy: Idziesz do muzeum? Bilet kup on-line

Od 1 maja w wersji testowej, od 1 czerwca już w pełnej działać będzie ...

Moskwa sparaliżowana śniegiem

Intensywne opady śniegu sparaliżowały Moskwę. Na drogach są większe niż zwykle korki, a lotniska ...

Hotele.pl: Jedna gwiazdka w górę, pięć w dół

W maju najbardziej podrożały noclegi w hotelach jednogwiazdkowych, a potaniały w pięciogwiazdkowych – pokazuje ...

Komisja Europejska: Portale turystyczne okłamują klientów

Kontrola internetowych portali turystycznych ujawniła, że dwie trzecie z nich podaje konsumentom nieprawdziwe informacje, ...