TUI Blue będzie sztandarową marką hotelową

www.tui-blue.com

Do 2020 roku na świecie będzie 100 hoteli marki TUI Blue. Strategia rozwoju sieci zakłada jednocześnie, że z rynku znikną dwie inne marki hotelowe należące do Grupy TUI

TUI Blue ma być w przyszłości największą na świecie siecią hoteli wakacyjnych, informuje Grupa TUI. Do 2020 roku hoteli tej marki będzie w sumie 100, do sieci włączone zostaną również obiekty działające obecnie jako TUI Sensimar i TUI Family Life. Oznacza to, że te dwie ostatnie marki za kilka lat znikną z rynku.

Hotele TUI Blue mają być bardziej rozpoznawalne i pojawić się w regionach, w których ich dotąd nie było, na przykład na Karaibach czy w Azji Południowo-Wschodniej. – TUI jest wiodącą międzynarodową marką turystyczną. Brakuje nam tylko sieci hotelowej z „TUI” w nazwie, która byłaby obecna na całym świecie – mówi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen.

Koncern zaczął tworzyć sieć TUI Blue przed trzema laty. Jak przekonuje dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts Erik Friemuth, hotele tej marki będą synonimem komfortu i jakości, wyróżniać się designerskimi wnętrzami i dostarczać autentycznych doświadczeń. TUI Blue for All będzie dla tych, którzy poszukują lokalnych akcentów, TUI Blue for Two – dla dorosłych, a TUI Blue for Families – dla rodzin z dziećmi.

TUI zaproponuje klientom tych hoteli szereg usług dodatkowych, między innymi możliwość wyboru pokoju. Z udogodnień będzie można korzystać przez aplikację Blue App.

Koncern nie planuje wprowadzać zmian w pozostałych konceptach hotelowych. Strategia zakłada dalszy rozwój sieci RIU, klubów wakacyjnych TUI Magic Life i Robinson oraz pięciogwiazdkowych obiektów TUI Sensatori.

Część hoteli TUI Blue Grupa TUI prowadzić będzie samodzielnie, inne we współpracy na zasadach joint venture z partnerami, takimi jak Atlantica i Grupotel.

W nadchodzącym sezonie letnim i zimowym obiekty TUI Sensimar i TUI Family Life będą działać pod dotychczasowymi nazwami, zmiany mają następować od lata 2020 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niemiecka branża turystyczna słono zapłaci za dyrektywę

Wdrożenie unijnej dyrektywy dotyczącej wycieczek zorganizowanych i aranżowanych będzie kosztować niemiecką branżę turystyczną 45 ...

Lufthansa City Center: Z Lucy możemy więcej

Lufthansa City Center International (LCCI) uruchomiła platformę z usługami turystycznymi. Nazwała ją Lucy Przez ...

Ranni po wypadku kolejowym w Barcelonie

Co najmniej 48 osób zostało rannych, w tym pięć poważnie, w wypadku pociągu w ...

Podlaskie referendum w sprawie lotniska – nieważne

Niedzielne referendum ws. budowy w województwie podlaskim regionalnego portu lotniczego jest nieważne, bo nie ...

Przyjdź na targi, wygraj podróż na Malediwy

Spotkania przedstawicieli branży turystycznej, prezentacja Dominikany i Białorusi, szkolenia dla agentów turystycznych, konkursy i ...

Ryanair – 12 tras na otwarcie bazy w Katowicach

Ryanair ogłosił dzisiaj otworzenie bazy w Katowicach. Będzie tu trzymał na stałe dwa samoloty. ...