TUI Blue będzie sztandarową marką hotelową

www.tui-blue.com

Do 2020 roku na świecie będzie 100 hoteli marki TUI Blue. Strategia rozwoju sieci zakłada jednocześnie, że z rynku znikną dwie inne marki hotelowe należące do Grupy TUI

TUI Blue ma być w przyszłości największą na świecie siecią hoteli wakacyjnych, informuje Grupa TUI. Do 2020 roku hoteli tej marki będzie w sumie 100, do sieci włączone zostaną również obiekty działające obecnie jako TUI Sensimar i TUI Family Life. Oznacza to, że te dwie ostatnie marki za kilka lat znikną z rynku.

Hotele TUI Blue mają być bardziej rozpoznawalne i pojawić się w regionach, w których ich dotąd nie było, na przykład na Karaibach czy w Azji Południowo-Wschodniej. – TUI jest wiodącą międzynarodową marką turystyczną. Brakuje nam tylko sieci hotelowej z „TUI” w nazwie, która byłaby obecna na całym świecie – mówi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen.

Koncern zaczął tworzyć sieć TUI Blue przed trzema laty. Jak przekonuje dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts Erik Friemuth, hotele tej marki będą synonimem komfortu i jakości, wyróżniać się designerskimi wnętrzami i dostarczać autentycznych doświadczeń. TUI Blue for All będzie dla tych, którzy poszukują lokalnych akcentów, TUI Blue for Two – dla dorosłych, a TUI Blue for Families – dla rodzin z dziećmi.

TUI zaproponuje klientom tych hoteli szereg usług dodatkowych, między innymi możliwość wyboru pokoju. Z udogodnień będzie można korzystać przez aplikację Blue App.

Koncern nie planuje wprowadzać zmian w pozostałych konceptach hotelowych. Strategia zakłada dalszy rozwój sieci RIU, klubów wakacyjnych TUI Magic Life i Robinson oraz pięciogwiazdkowych obiektów TUI Sensatori.

Część hoteli TUI Blue Grupa TUI prowadzić będzie samodzielnie, inne we współpracy na zasadach joint venture z partnerami, takimi jak Atlantica i Grupotel.

W nadchodzącym sezonie letnim i zimowym obiekty TUI Sensimar i TUI Family Life będą działać pod dotychczasowymi nazwami, zmiany mają następować od lata 2020 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turcja: śmiertelna ofiara wypadku balonu

Jedna osoba zginęła, a 20 zostało rannych w wypadku balonu turystycznego w środkowej Turcji ...

Młodzi Niemcy angażują się w walkę o czyste środowisko.

Debata o zmianach klimatu to szansa dla agentów

Agenci turystyczni mogą pozyskać klientów przejętych stanem środowiska, którzy nie chcą rezygnować z wyjazdu ...

PIT: Przywrócenie kwarantanny dla podróżnych sparaliżuje turystykę

Wprowadzenie kwarantanny dla osób powracających z krajów, do których wznowiono wyloty turystyczne, spowodowałoby bezwzględną ...

Nie jesteśmy hotelowym supermarketem

Vienna House świętuje 10-lecie hotelu andel’s w Krakowie i planuje nowe otwarcia (nie tylko) ...

Gryglak na czele 7islands, Głowa pakietuje dynamicznie

Artur Gryglak, kierownik działu operacji w biurze podróży 7islands, awansował na prezesa tej spółki. ...

Awionetka rozbiła się w Modlinie, utrudnienia dla pasażerów

Mały samolot szkoleniowy rozbił się na lotnisku w Modlinie. Nie ma osób poszkodowanych, ale ...