Jak podaje portal Wirtualne Media, powołując się na wystąpienie prezesa koncernu Briana Chesky’ego podczas konferencji w San Francisco, serwis uruchomi niedługo osobne zakładki do rezerwacji pokojów hotelowych, wyselekcjonowanych ofert (Airbnb Plus) sprawdzonych przez pracowników koncernu i najbardziej luksusowych lokalizacji (Beyond by Airbnb).
Zdaniem szefa koncernu rozszerzenie działalności jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy. Początkowo oferowała ona głównie prywatne pokoje i mieszkania, dziś pośredniczy w wynajmie ponad 4,5 miliona lokali na całym świecie.
Airbnb rozważa też wprowadzenie programu lojalnościowego, premiującego najaktywniejszych użytkowników serwisu. Początkowo obejmie on 10 tysięcy internautów.
Jak przypominają Wirtualne Media, jesienią zeszłego roku, koncern przejął serwis Accomable, koncentrujący się na pośredniczeniu wynajmu lokali przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.