Inwestor hotelowo-biurowy Vienna House zapowiada utworzenie nowej marki hotelowej – Vienna House R.evo. Pierwszym obiektem spod jej znaku ma być 600-pokojowy obiekt w Monachium.
Jak informuje firma, koncepcja hoteli R.evo ma łączyć pod jednym dachem pokoje, apartamenty i pokoje rodzinne. Wspólnym ich rysem będzie nowoczesne wzornictwo, luźna atmosfera w pomieszczeniach ogólnodostępnych i wyposażenie cyfrowe i tradycyjne. Ta „trybrydowa” koncepcja ma oferować klientom „nowoczesną infrastrukturę techniczną i miejski styl życia w samym centrum – zakwaterowanie wpisujące się w wymagania nowoczesnego społeczeństwa”.
„Klasyczne kategorie hoteli nie mają tu zastosowania. Nowa linia hoteli Vienna House to coś pomiędzy rewolucją a ewolucją w hotelarstwie, inspirowaną tym, jak ludzie chcą dziś mieszkać i pracować” – czytamy dalej. – Vienna House R.evo jest jak współcześni ludzie: mobilny, naturalny, ciekawy i otwarty – mówi cytowany w komunikacie prezes Vienna House Rupert Simoner. – Technologia bardzo nas zmieniła i nadszedł czas, by zaoferować odpowiednią przestrzeń dla nowych modeli życia – dodaje.
W Vienna House R.evo goście będą mogli skorzystać z jednego noclegu, mieszkać przez kilka miesięcy albo wynająć miejsce do pracy tylko na pół dnia. Do wyboru będą mogli wynająć pokoje hotelowe, całkowicie wyposażone apartamenty, pokoje rodzinne, w których może mieszkać więcej osób, nie rezygnując z prywatności, i stanowiska pracy. Urządzenie ma być „proste, funkcjonalne, komfortowe i bardzo przytulne”.
W hotelach będą: lobby, recepcja, pralnia, obsługa hotelowa, restauracje i kilka „innych przydatnych usług”. Hotelowy zespół zaopatrzy lodówki w pokojach, będzie współpracował z lokalnymi projektantami i sklepami, oferował rowery i samochody elektryczne i stacje do ich ładowania.