Novotel ze specjalną ofertą na mundial

W trakcie tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej Novotel zorganizuje strefy kibica w swoich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Wprowadzi też specjalną ofertę dla kibiców

Publikacja: 03.04.2018 09:31

Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum.

Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum.

Foto: Newseria Biznes

– Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne – opisuje Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, mistrzostwa świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – dodaje.

Pod należącą do Grupy Accor marką Novotel działa w Polsce 13 hoteli w 8 miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W tym ostatnim, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria w zeszły piątek, ruszyło studio meczowe. Gośćmi studia, które poprowadził dziennikarz Michał Pol, byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Na fanów czekało też wiele dodatkowych, piłkarskich atrakcji w specjalnej strefie kibica w ramach „Novotel Football Night”.

To pierwsze z wydarzeń zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl. Z kolei kampanię realizuje specjalizująca się w marketingu sportowym agencja Arskom Group.

Zapoczątkowana właśnie kampania to pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. Marka zaprosi do wspólnego przeżywania sportowych emocji podczas specjalnych, piłkarskich eventów, a w trakcie mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców. W ramach współpracy z redakcją sportową Onet.pl powstał też specjalny portal, który dostarcza kibicom aktualności i ciekawostek o futbolu.

Dyrektor Novotel Wrocław Centrum podkreśla, że wszystkie wydarzenia zaplanowane w ramach kampanii będą otwarte nie tylko dla gości hotelowych, ale dla wszystkich mieszkańców i kibiców.

– Dużym wyzwaniem dla hoteli jest sprawić, aby mieszkańcy miasta i lokalna społeczność również przyszła do hotelu, korzystała z gastronomii. Istnieje pewien stereotyp, że hotel to miejsce dla gości i że nie można tutaj przyjść z miasta, na przykład żeby coś zjeść. Chcemy złamać ten stereotyp, otworzyć nasze drzwi, powiedzieć: „przyjdźcie, kibicujcie z nami, mamy tutaj dobre jedzenie, można się czegoś napić, są duże ekrany i możemy wspólnie przeżywać te emocje”. W ten sposób chcemy sprawić, żeby społeczność lokalna też stała się naszymi klientami – mówi Paliwoda.

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w Rosji i potrwają od 14 czerwca do 15 lipca. Spotkania zostaną rozegrane na 12 stadionach w 11 miastach, m.in. w Moskwie (mecz otwarcia i finał), Jekaterynburgu, Kaliningradzie i Sankt Petersburgu.

– Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne – opisuje Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, mistrzostwa świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – dodaje.

Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Materiał Promocyjny
Podróżuj ekologicznie! Program Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
„Skoro wiemy, że damy radę, to zróbmy to”. Oto ludzie, którzy tworzą Izerę
Noclegi
Wyspy Kanaryjskie bez turystów. Tak pusto jeszcze nie było
Noclegi
PHH: Nie wykorzystujemy pandemii do przejmowania hoteli