Novotel ze specjalną ofertą na mundial

W trakcie tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej Novotel zorganizuje strefy kibica w swoich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Wprowadzi też specjalną ofertę dla kibiców

Publikacja: 03.04.2018 09:31

Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum.

Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum.

Foto: Newseria Biznes

– Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne – opisuje Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, mistrzostwa świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – dodaje.

Pod należącą do Grupy Accor marką Novotel działa w Polsce 13 hoteli w 8 miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W tym ostatnim, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria w zeszły piątek, ruszyło studio meczowe. Gośćmi studia, które poprowadził dziennikarz Michał Pol, byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Na fanów czekało też wiele dodatkowych, piłkarskich atrakcji w specjalnej strefie kibica w ramach „Novotel Football Night”.

To pierwsze z wydarzeń zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl. Z kolei kampanię realizuje specjalizująca się w marketingu sportowym agencja Arskom Group.

Zapoczątkowana właśnie kampania to pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. Marka zaprosi do wspólnego przeżywania sportowych emocji podczas specjalnych, piłkarskich eventów, a w trakcie mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców. W ramach współpracy z redakcją sportową Onet.pl powstał też specjalny portal, który dostarcza kibicom aktualności i ciekawostek o futbolu.

Dyrektor Novotel Wrocław Centrum podkreśla, że wszystkie wydarzenia zaplanowane w ramach kampanii będą otwarte nie tylko dla gości hotelowych, ale dla wszystkich mieszkańców i kibiców.

– Dużym wyzwaniem dla hoteli jest sprawić, aby mieszkańcy miasta i lokalna społeczność również przyszła do hotelu, korzystała z gastronomii. Istnieje pewien stereotyp, że hotel to miejsce dla gości i że nie można tutaj przyjść z miasta, na przykład żeby coś zjeść. Chcemy złamać ten stereotyp, otworzyć nasze drzwi, powiedzieć: „przyjdźcie, kibicujcie z nami, mamy tutaj dobre jedzenie, można się czegoś napić, są duże ekrany i możemy wspólnie przeżywać te emocje”. W ten sposób chcemy sprawić, żeby społeczność lokalna też stała się naszymi klientami – mówi Paliwoda.

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w Rosji i potrwają od 14 czerwca do 15 lipca. Spotkania zostaną rozegrane na 12 stadionach w 11 miastach, m.in. w Moskwie (mecz otwarcia i finał), Jekaterynburgu, Kaliningradzie i Sankt Petersburgu.

– Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne – opisuje Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, mistrzostwa świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10