– Gdańsk oficjalnie przywitał kolejną inwestycję międzynarodowej marki hoteli średniego segmentu Hampton by Hilton należącej do Hiltona. Trzeci hotel tej marki w Gdańsku dołącza do siedmiu pozostałych zlokalizowanych w innych polskich miastach. Hampton by Hilton kontynuuje swój rozwój w Polsce, gdzie w ciągu roku mają powstać kolejne 3 hotele tej marki.
Gdańsk to jedno z najpopularniejszych polskich miast. Jest czwartym pod względem wielkości , co przyczynia się do coraz większego wzrostu liczby odwiedzających. W 2017 roku miasto odwiedziło 1,7 miliona osób między innymi z Niemiec, Skandynawii i Wielkiej Brytanii. Atmosfera, otwartość mieszkańców, wysoki standard zakwaterowania i aspekty gastronomiczne powodują popularność miasta wśród turystów.
Spuścizna historyczna Gdańska widoczna jest również w architekturze budynku hotelowego, w którym niegdyś funkcjonowało kultowe kino Neptun. Dawna hala biletowa została przekształcona w lobby. Hotel mieści 174 stylowe pokoje o współczesnym wystroju, w tym dwa z łatwym dostępem dla osób niepełnosprawnych.
Goście hotelowi mogą rozpocząć swój dzień w strefie śniadaniowej, oferującej zarówno polskie, jak i międzynarodowe przysmaki. Goście mogą się także zrelaksować lub wysłać zaległe maile w strefie relaksu i pracy, gdzie znajdziemy open space i strefę przekąsek otwartą 24 godziny na dobę. Osoby, które chciałyby zorganizować spotkanie mogą skorzystać z nowoczesnego centrum biznesowego składającego się z dwóch sal konferencyjnych wypełnionych naturalnym światłem.
– Mamy przyjemność służyć naszym gościom wyjątkową gościnnością spod znaku Hamptonality – mówi główny manager Hampton Hilton Gdańsk Marzena Kijak. -Cieszymy się, że możemy zaoferować ciepłą i przyjazną obsługę w samym sercu miasta osobom odwiedzającym Gdańsk regularnie, jak również tym, którzy są tutaj po raz pierwszy.”