Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
Harmony Polish Hotels to „największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych”.
Jak czytamy w komunikacie, „nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo”.
– Zależy na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi cytowany w komunikacie prezes organizacji Krzysztof Jędrocha. – W ostatnich latach turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, zapewniać ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia podczas pobytu w naszych hotelach.
Strategia zakłada przyciąganie kolejnych członków, głównie hoteli z segmentu premium. Według ekspertów z branży – przekonuje fundacja w komunikacie – proces zmian przyczyni się do upowszechnienia znajomości marki organizacji w branży hotelarskiej i wśród gości.