Szallas.hu działa w Polsce od dwóch lat jako Nocleg.pl. Po przejęciu platform Spanie.pl i Noclegi.pl dołącza do grupy największych firm tej branży w Polsce. Jak podaje w komunikacie, od teraz jego baza obejmuje 45 tysięcy obiektów noclegowych w dwóch i pół tysiąca miejscowości, czyli dziewięciokrotnie więcej niż dotychczas. Od tanich pokojów i małych apartamentów, przez duże ośrodki wypoczynkowe, po pięciogwiazdkowe hotele. „Jednak nacisk położony jest na te lokalizacje i typy miejsc noclegowych, w których urlopy spędzają polskie rodziny” – zapewnia.
Czytaj też: „Nocleg.pl nową domeną Szallasa w Polsce”.
– Koncentrujemy się na ruchu krajowym, bo rodzimi turyści bardzo lubią wypoczynek w Polsce, co potwierdzają chociażby ostatnie badania GUS – mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Kołodziej z Noclegi.pl. – Coraz częściej Polacy szukają miejsc precyzyjnie dostosowanych do ich potrzeb, stąd konieczność zgromadzenia w jednym miejscu tak zróżnicowanej oferty krajowej.
Dzięki konsolidacji liczba użytkowników Noclegi.pl przekroczy 8 milionów. W przeciwieństwie do największych konkurentów, platforma nie walczy jedynie o rezerwacje online, bo jak twierdzą jej eksperci, w Polsce wciąż jest duże zapotrzebowanie na rezerwacje w trybie zapytań.
– Chociaż z roku na rok lawinowo przybywa rezerwacji online, to wciąż spora część turystów woli najpierw sprawdzić dany obiekt, skontaktować się z obsługą i zapłacić na miejscu. Naszym zadaniem jest więc nie tylko gromadzić oferty i pomóc wybrać tę najlepszą, ale też ułatwić kontakt i pomóc uwiarygodnić konkretną propozycję noclegu – tłumaczy Kołodziej. – Dlatego zdecydowaliśmy się na wyjątkowy na polskim rynku rodzaj wyświetlania ofert. Nie dość, że turysta w jednym miejscu ma ogromny wybór propozycji, to jeszcze sam decyduje, jaki ma być rodzaj rezerwacji: online, dostępna od ręki czy rezerwacja na zapytanie – dodaje.