HotelTonight to serwis, w którym goście mogą rezerwować noclegi w ostatniej chwili w hotelach butikowych i nienależących do dużych sieci.
– Ważną częścią strategii budowania kompleksowej platformy turystycznej jest stworzenie oferty dla każdego klienta, bez względu na to, czy planuje podróż za rok czy za dzień – mówi prezes i współzałożyciel Airbnb Brian Chesky.
Czytaj też: „Airbnb chce mieć rocznie miliard rezerwacji”.
W ofercie portalu znajduje się 6 milionów miejsc noclegowych i dziesiątki tysięcy atrakcji dodatkowych na całym świecie. Według Google’a Airbnb jest drugim najczęściej wpisywanym do wyszukiwarki hasłem przy poszukiwaniu zakwaterowania.
Klientami serwisu są zarówno osoby podróżujące służbowo (z Airbnb korzysta dziś ponad 400 tysięcy firm), jak i prywatnie, planujące wyjazd z dużym wyprzedzeniem lub w ostatniej chwili. Statystyki pokazują, że liczba rezerwacji zakładanych w dniu realizacji usługi wzrosła dwukrotnie, licząc rok do roku, firma nie podaje jednak konkretnych danych liczbowych.