Będą to obiekty w Europie, Afryce i Azji pod markami własnymi koncernu lub prowadzone w ramach spółek joint venture: Sensimar, TUI Family Life, TUI Sensatori, TUI Magic Life oraz RIU i Atlantica.

Spółka zawiadująca tą ostatnią marką ma siedzibę na Cyprze i zarządza hotelami w tym kraju, w Egipcie i Grecji. W tym roku przejmie trzy kolejne obiekty na Kos.

Czytaj też: „TUI Blue będzie sztandarową marką hotelową”.

– Hotele, rejsy wycieczkowe i atrakcje w miejscach turystycznych to biznesy które konsekwentnie rozbudowujemy – mówi członek zarządu Grupy TUI odpowiedzialny za biznes hotelowy i rejsy wycieczkowe Sebastian Ebel. – Już teraz uzyskujemy z ich sprzedaży 70 procent przychodów. Biznes hotelowy charakteryzuje się mniejszą sezonowością niż tradycyjna działalność touroperatorska, przynosząca dziś pozostałe 30 procent przychodów.

Dziś koncern ma 380 hoteli i 17 statków wycieczkowych. Tylko 1 maja otwarto 10 nowych hoteli, w tym w Tunezji (TUI Magic Life) i na Krecie (TUI Sensimar), do końca sezonu będzie ich w sumie ponad 20. W kwietniu do grupy dołączyły TUI Sensimar w Egipcie, TUI Sensimar My Arbor w Tyrolu Południowym (pierwszy obiekt butikowy) oraz TUI Magic Life w tureckim Bodrum.

Zobacz: „W TUI każdy pokój będzie w innej cenie”.

Od 6 maja klienci TUI mogą wybrać się także na rejs jachtem spod marki TUI Sensimar, stworzonej z myślą o dorosłych klientach – to jedna z tegorocznych nowości w programie TUI.