Agenci uczestniczyli w podróży studyjnej prowadzonej przez menedżera produktu w Neckermannie Krzysztofa Majdę i jako pierwsi mieli okazję skorzystać z hotelowych atrakcji i przetestować rozwiązania, które oferuje marka Cook’s Club – podaje Neckermann w komunikacie.
Czytaj też: „Cook’s Club – miejski styl życia na plaży”.
– Hotel Cook’s Club Sunny Beach jest po generalnym remoncie i ma aż 440 pokojów. Wyróżnia go wyjątkowe położenie przy najszerszych wydmach Słonecznego Brzegu, gdzie znajdują się również dwa najlepsze kluby. Ma też wydzieloną część plaży z 300 leżakami i parasolami w cenie pobytu – mówi Krzysztof Majda, cytowany w komunikacie.
Do najważniejszych walorów Cook’s Clubu menedżer zalicza „wyjątkowy design, wyżywienie w formule all inclusive, drinki podawane w barze Captain’s Cook i muzykę najlepszych didżejów”.
– Hotel oferuje również świetne rozwiązanie dla podróżujących w pojedynkę. Żeby obniżyć koszty, mogą oni zarezerwować tylko połowę pokoju, co wiąże się z dokwaterowaniem drugiej osoby tej samej płci z dowolnego kraju – dodaje Majda.