Dzięki aplikacji gotowe dania, których goście nie zamówili przez cały dzień, pod jego koniec będą wystawione na sprzedaż. Skorzystać mają na tym hotelarze, klienci i środowisko.
Użytkownicy mogą przez aplikację zamawiać paczki-niespodzianki z posiłkami, za które zapłacą o wiele mniej niż wynosiła ich pierwotna cena – od 4,9 do 8,9 franka zamiast od 15 do 27 franków. Klient odbierze jedzenie pół godziny przed zamknięciem lokalu czy sklepu. W ten sposób można uratować śniadania, obiady i kolacje przed wyrzuceniem do śmieci.
Too Good To Go to start-up, którego twórcy chcą zbudować społeczność zaangażowaną w ratowanie niewykorzystanego jedzenia. Firma powstała w 2016 roku w Danii, działa już w 11 krajach europejskich, w tym w Polsce i współpracuje z ponad 22 tysiącami punktów gastronomicznych, korzysta z niej 340 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.
Czytaj też: „Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych”.