Pierwszy polski Motel One już przyjmuje gości

Niemiecka grupa hotelowa Motel One otworzyła swój pierwszy obiekt w Polsce – Motel One Warszawa-Chopin. To 72. hotel w Europie działający pod tym szyldem

Publikacja: 12.07.2019 16:01

Pierwszy polski Motel One już przyjmuje gości

Foto: Materiały promocyjne

Motel One Warszawa-Chopin stanął przy Tamce 38 w Warszawie, naprzeciwko Muzeum Fryderyka Chopina. – Tamka tętni życiem, blisko stąd do Wisły, Traktu Królewskiego i Starego Miasta, które codziennie odwiedzają tysiące turystów i mieszkańców – mówi prezes i założyciel Grupy Motel One Dieter Müller, cytowany w komunikacie firmy. – Doskonała lokalizacja w centrum, wysokiej jakości design i stałe ceny to nasze główne atuty, które pozwolą nam zbudować silną pozycję w stolicy – dodaje.

„Hotele marki Motel One znane są z wyjątkowego wystroju wnętrz i atmosfery, która nie tylko sprzyja odpoczynkowi, ale również zachęca do poznania historii miasta” – czytamy w komunikacie.

Zobacz: „Motel One – stała cena, różne wnętrza”.

Motywem przewodnim wystroju warszawskiego hotelu jest muzyka i postać Fryderyka Chopina. Na ścianie za recepcją widnieje przedstawiający kompozytora mural autorstwa warszawskiego artysty Mariusza Libela. Inne jego dzieło – syrenę na tle herbu Warszawy – można obejrzeć w One Lounge, czyli wielofunkcyjnym lobby z barem. Artystyczne wizerunki Chopina zdobią również każdy z 333 pokojów.

W One Lounge stanęły meble wypoczynkowe marek Wittmann i Poltrona Frau, sofy Baxtera i Moroso, wśród których wyróżnia się model przypominający klawisze fortepianu, stoliki z nadrukowanymi na blatach nutnikami zrobione na zamówienie przez Baxtera, a także turkusowe fotele w kształcie jajka (egg chair), które „są symbolem marki Motel One”. Dla tych, którzy chcą w zaciszu posłuchać muzyki Chopina, zaprojektowano specjalny kącik.

Sercem One Lounge jest bar, który serwuje 36 rodzajów ginu i koktajle. Jego tylna ściana w kolorze głębokiej, połyskującej czerni ze złotymi detalami, „przywodzi na myśl elegancję fortepianu”. Na ścianie pojawiają się i znikają nuty, w zależności, pod jakim kątem się na nią patrzy. Wystroju dopełnia wisząca lampa Capellini złożona z 50 szklanych, kolorowych kul i dwumetrowy żyrandol Quasar rodem z wielkiej sali koncertowej.

Hotel ma również salę konferencyjną, w której, jak w galerii sztuki, wyświetlane są nuty i wizerunki Chopina, a także podziemny parking i przechowalnię bagażu. Bezpłatne wi-fi dostępne jest w całym obiekcie.

Pokoje wyposażone są w łóżka z materacami sprężynowymi z pościelą z egipskiej bawełny, skórzane fotele Freifrau, 43-calowe, płaskie telewizory LG z systemem smart tv, lampy Tolomeo Artemide, wieszaki i półki. W łazienkach z granitową i szklaną armaturą goście znajdą ekologiczne kosmetyki.

Najtańszy pokój jednoosobowy kosztuje 259 złotych, dwuosobowy – 299 złotych, najdroższy rodzinny – 499 złotych, a śniadanie składające się z produktów ekologicznych i kawy fair trade – 40 złotych. Ceny pozostają niezmienne przez cały rok.

Firma Motel One powstała w 2000 roku w Monachium. Dotąd otworzyła 72 obiekty o łącznej liczbie ponad 20 tysięcy pokojów w dziesięciu krajach: Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, we Francji, w Czechach i Polsce. W najbliższych latach planuje otwarcie 27 kolejnych.

Motel One Warszawa-Chopin stanął przy Tamce 38 w Warszawie, naprzeciwko Muzeum Fryderyka Chopina. – Tamka tętni życiem, blisko stąd do Wisły, Traktu Królewskiego i Starego Miasta, które codziennie odwiedzają tysiące turystów i mieszkańców – mówi prezes i założyciel Grupy Motel One Dieter Müller, cytowany w komunikacie firmy. – Doskonała lokalizacja w centrum, wysokiej jakości design i stałe ceny to nasze główne atuty, które pozwolą nam zbudować silną pozycję w stolicy – dodaje.

Pozostało 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli