Zajmują tam ponad 2100 m kw. powierzchni na dwóch piętrach w biurowcu Lumen.
Jak pisze w komunikacie biuro prasowe firmy hotelarskiej, wybór miejsca pracy odbył się z udziałem pracowników. Atutem Lumenu było jego położenie przy Dworcu Centralnym, co daje dostęp do komunikacji miejskiej, kolejowej i dogodne połączenie z Lotniskiem Chopina o bliskości usług nie wspominając. Do Lumenu przeniesiono wszystkich pracowników centrali – firma nie chce jednak ujawnić, jaka to liczba.
Wnętrza nowego biura zaprojektowano tak, aby były „funkcjonalne i zapewniały ergonomię pracy”. „Ważne było również, aby pracownicy, przyzwyczajeni do pracy w pokojach na kilku piętrach, odkryli pozytywne aspekty pracy w otwartym biurze, ze strefami co-workingowymi wspierającymi pracę w trybie projektowym i przestrzenią do nieformalnych spotkań” – czytamy w komunikacie.
Pracownia The Design Group, urządzająca wnętrza, zaprojektowała na ścianach fototapety, a na podłogach „patchworkową wykładzinę”. Strefy wspólne odróżniono kolorami i wzorami wykładzin. – Jesteśmy hotelarzami i restauratorami – wyjaśnia cytowana w komunikacie Sylwia Pawełczyk-Maśluk, pełnią ca funkcję chief talent & culture officer grupy Orbis i Accor na Europę Wschodnią. – Grupa Orbis i Accor to właściciel i operator hoteli marek Mercure, Sofitel, Novotel, ibis, ibis Budget, ibis Styles, MGallery i sieci restauracji Winestone, które kojarzą się z pozytywną atmosferą, dobrze zaprojektowanymi i estetycznymi wnętrzami i profesjonalną obsługą. Naszą ambicją było więc stworzenie biur w podobnym duchu.
– Projekt charakteryzuje różnorodność kolorów, wzorów, materiałów i faktur w połączeniu z eleganckim, hotelowym klimatem. Jednocześnie mieliśmy na uwadze, że przestrzeń służy pracy i nie może odciągać uwagi, dlatego materiały, które wykorzystaliśmy są nie tylko ładne, ale przede wszystkim funkcjonalne, sprzyjające pracy i codziennemu użytkowaniu – wyjaśnia cytowana w komunikacie Marta Konarska z The Design Group.