Hotel NAT w Bukowinie Tatrzańskiej powiększył się o nowy budynek i 24 miejsca noclegowe w sześciu dwuosobowych pokojach i trzech apartamentach – informuje w komunikacie właściciel obiektu, Nadwiślańska Agencja Turystyczna.
Czytaj też: „Kryształowy Globus dla Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej”.
– Inwestycję rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji hotelu w lipcu 2018 roku – mówi prezes Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Lucjan Karasiewicz, cytowany w komunikacie.
– Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty z aneksem kuchennym, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Miejsca utrzymane są w nowoczesnej aranżacji z góralskimi akcentami, nawiązującymi do podhalańskiej tradycji. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu chętnie odwiedzanych przez gości term – dodaje prezes.
Do sieci hotelowej NAT należy obecnie dziewięć trzygwiazdkowych hoteli i osiem ośrodków wypoczynkowych na Pomorzu, Mazurach, w Kotlinie Kłodzkiej, Beskidach i Tatrach.