Nowa promocja greckiej turystyki. „Co jest lepsze od weekendu? Greekend”

Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową kampanię, w której promuje podróże typy city break do swoich miast. Zaprasza do spędzenia „greekendu”, czyli „autentycznego greckiego weekendu”.

Publikacja: 19.02.2022 19:27

Bohater filmu reklamowego zachęca do kosztowania lokalnego jedzenia. Na zdjęciu z preclem w Salonika

Bohater filmu reklamowego zachęca do kosztowania lokalnego jedzenia. Na zdjęciu z preclem w Salonikach

Foto: Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna

Nowy termin powstał z połączenia angielskich słów greek (grecki) i weekend.

Za sprawą głównego hasła „Greekend - zakończ swój tydzień jak Grek” (“greekend: End your week like a Greek”) i motta głównej kampanii [promującej Grecję] „Wszystko, czego chcesz to Grecja”, "nowa dynamiczna kampania Ministerstwa Turystyki i GNTO podkreśla piękną stronę życia w greckich miastach i bogate doświadczenia, którymi goście mogą się cieszyć podczas greekendu” - czytamy w informacji GNTO opisującej ideę promocji.

Czytaj więcej

Ruszyła kampania „Grecja ma też zimę”. Polscy turyści wśród adresatów

Kampania kładzie nacisk szczególnie na odwiedzenie dwóch miast do których najłatwiej dostać się z różnych europejskich miast samolotem - Aten i Salonik. Można w nich przeżyć „wspaniały miejski weekendu pełen wrażeń”. Zaletą takiego wypadu mają być dobra pogoda, niewielkie odległości i różnorodność lokalnego „jedzenia, picia i rozrywki”.

Bohaterowie spotu reklamowego – grupa młodych ludzi – „budzą się w słonecznym mieście i mają mnóstwo czasu, aby poznać jego uroki”. Mogą zwiedzać zabytki, muzea, spacerować po plaży, pić kawę w kawiarni na świeżym powietrzu, jeść smaczne lokalne potrawy, robić zakupy i wspólnie się bawić.

Jest to weekend „pełen wyjątkowych zajęć, tak bardzo grecki, że właściwie powinien mieć swoją osobną nazwę - greekend”.

Zmień swój weekend w greekend” – mówi bohater reklamy.

Nowa kampania potrwa w pierwszej fazie prawie dwa miesiące i zostanie pokazana w dziesięciu krajach, które wykazują szczególne zainteresowanie Grecją, takich jak Francja, Niemcy, Dania, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Szwecja i Izrael. Akcja będzie powtarzana w regularnych odstępach czasu przez cały rok.

- Ministerstwo Turystyki i GNTO rozpoczynają kampanię „City break”, za pośrednictwem której zapraszamy turystów do odkrywania znanych i nieznanych zakątków greckich miast – mówi cytowany w komunikacie minister turystyki Wasilis Kikilias. - Rozpoczynamy od Aten i Salonik, kładąc nacisk na kulturę, gastronomię, handel, rozrywkę, nasze hotele i oczywiście dwa atuty dające nam absolutną przewagę – klimat i mieszkańców. Hotele miejskie, zwłaszcza w Atenach i Salonikach, zostały szczególnie dotknięte skutkami pandemii. Ta kampania jest pierwszą z serii działań, które zrealizujemy, aby zaprosić odwiedzających do bezpiecznego spędzenia autentycznego greckiego weekendu w dużych miastach Grecji.

Czytaj więcej

Rośnie apetyt na wakacje w Grecji. Rezerwacji więcej niż przed pandemią

Sekretarz generalny Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej Dimitris Frangakis dodaje: - Pandemia negatywnie wpłynęła na turystykę miejską. W wielu miastach zaszkodziła jej bardziej niż innym celom podróży w naszym kraju. Dlatego jedną z głównych osi strategii GNTO jest promowanie za granicą greckich miast, które mają możliwość zaoferowania unikatowych wrażeń podczas wypadów typu city break. Kampania ma wypromować kompletny produkt turystyczny, który w niczym nie ustępuje innym znanym trzydniowym destynacjom w Europie.

Nowy termin powstał z połączenia angielskich słów greek (grecki) i weekend.

Za sprawą głównego hasła „Greekend - zakończ swój tydzień jak Grek” (“greekend: End your week like a Greek”) i motta głównej kampanii [promującej Grecję] „Wszystko, czego chcesz to Grecja”, "nowa dynamiczna kampania Ministerstwa Turystyki i GNTO podkreśla piękną stronę życia w greckich miastach i bogate doświadczenia, którymi goście mogą się cieszyć podczas greekendu” - czytamy w informacji GNTO opisującej ideę promocji.

Pozostało 85% artykułu
Nowe Trendy
Betlej: Pandemia odchodzi powoli, wciąż dużo zgonów
Popularne Trendy
Rośnie apetyt na wakacje w Grecji. Rezerwacji więcej niż przed pandemią
Zanim Wyjedziesz
Izrael otwiera się dla turystów niezaszczepionych
Nowe Trendy
Omikron najpierw osłabił, ale teraz wzmocni rynek turystyczny
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Nowe Trendy
Ranking firm turystycznych – które najbardziej lubią klienci z Niemiec?
Materiał Promocyjny
Problem sukcesji w polskich firmach będzie narastał