Nowa kampania „Grecja ma zimę”, będąca częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”, promuje turystykę zimową i aktywności, które goście mogą w tym sezonie uprawiać – informuje serwis internetowy gtp.gr.
W spocie reklamowym występuje młoda Greczynka, która zwraca się do całego świata: Znacie nas z naszych wysp, morza i niekończącego się lata. Ale mamy dla was ważny komunikat, będziecie zaskoczeni: Mamy także zimę.
Czytaj więcej
Grecja jest trzecim kierunkiem na świecie, jeśli chodzi o popularność wśród turystów podróży, których celem jest wypoczynek na plaży lub przy basenie - wyliczyła organizacja branży turystycznej tego kraju, SETE. Szukała szans rozwoju innych segmentów turystyki.
Spot pokazuje surowe zimowe, chociaż nie zawsze pod śniegiem, krajobrazy jezior, lasów i gór. Są tam też rowerzyści zjeżdżający z góry, ludzie spływający pontonem górską rzeką i paralotniarz szybujący nad górami.
„Kampania jest pierwszą w Grecji, która promuje wyłącznie miejsca, które można odwiedzać w sezonie zimowym i stara się pokazać, że kraj ma więcej niż tylko wyspy. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest pokazanie, że Grecja jest autentycznym i bezpiecznym miejscem do odwiedzenia”.