Nowa kampania „Grecja ma zimę”, będąca częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”, promuje turystykę zimową i aktywności, które goście mogą w tym sezonie uprawiać – informuje serwis internetowy gtp.gr.

W spocie reklamowym występuje młoda Greczynka, która zwraca się do całego świata: Znacie nas z naszych wysp, morza i niekończącego się lata. Ale mamy dla was ważny komunikat, będziecie zaskoczeni: Mamy także zimę.

Czytaj więcej

Grecja: przyciągamy turystów słońcem i plażą. Co jeszcze możemy im zaoferować?

Spot pokazuje surowe zimowe, chociaż nie zawsze pod śniegiem, krajobrazy jezior, lasów i gór. Są tam też rowerzyści zjeżdżający z góry, ludzie spływający pontonem górską rzeką i paralotniarz szybujący nad górami.

„Kampania jest pierwszą w Grecji, która promuje wyłącznie miejsca, które można odwiedzać w sezonie zimowym i stara się pokazać, że kraj ma więcej niż tylko wyspy. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest pokazanie, że Grecja jest autentycznym i bezpiecznym miejscem do odwiedzenia”.

Trwająca cztery miesiące kampania „Grecja ma zimę” obejmie wiejskie krajobrazy, góry, jeziora, rzeki, wioski, lokalną gastronomię, wycieczki i aktywności, które można uprawiać na łonie natury. Kampania pokazuje szereg krajobrazów w takich regionach, jak Tesalia, Macedonia Zachodnia, Epir, Grecja Środkowa i Peloponez. Kampania pokaże również, co zimą oferują Ateny i Saloniki.

- Kampania ma miejsce w trudnym dla Europy momencie ze względu na wariant Omicron koronawirusa, ale naszym celem jest wspieranie naszych zimowych kierunków - cytuje greckiego ministra turystyki Wasilisa Kikiliasa portal. Kampania ma też zwiększyć ruch turystyczny poza sezonem.

Kikilias zapewnia, że nowa kampania będzie często aktualizowana, zgodnie z rozwojem pandemii na greckich rynkach docelowych, do których należą Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Szwecja, Polska i Izrael.

Czytaj więcej

Grecja najlepszym celem podróży w Europie w 2021 roku
Autopromocja
ORZEŁ INNOWACJI

Konkurs dla startupów i innowacyjnych firm

WEŹ UDZIAŁ

Z kolei sekretarz generalny GNTO, Dimitris Fragakis, zwraca uwagę, że kampania odchodzi od wizerunku Grecji jako kierunku spod znaku „słońca i morza” i promuje miejsca i firmy oferujące wyjątkowe zimowe wrażenia.

- Nowa strategia GNTO postrzega całą Grecję jako całoroczną destynację turystyczną – zapewnia Fragakis, podkreślając, że kampania pokaże, że miejsca w kontynentalnej części kraju mogą odgrywać wiodącą rolę w turystyce zimowej – relacjonuje gtp.gr.

Ministerstwo Turystyki i GNTO planują wkrótce rozpocząć drugą kampanię, która skupi się na greckich miastach, jako idealnych celów krótkich odwiedzin (city breaks).