Ruszyła kampania „Grecja ma też zimę”. Polscy turyści wśród adresatów

Greckie Ministerstwo Turystyki i grecka Narodowa Organizacja Turystyki (GNTO) rozpoczęły nową kampanię marketingową. Promują w niej regiony Grecji kontynentalnej, jako cel turystyki zimowej.

Publikacja: 27.12.2021 00:59

Ruszyła kampania „Grecja ma też zimę”. Polscy turyści wśród adresatów

W spocie reklamowym młoda Greczynka ogłasza całemu światu: Grecja ma też zimę

Foto: Narodowa Grecka Organizacja Turystyczna

Nowa kampania „Grecja ma zimę”, będąca częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”, promuje turystykę zimową i aktywności, które goście mogą w tym sezonie uprawiać – informuje serwis internetowy gtp.gr.

W spocie reklamowym występuje młoda Greczynka, która zwraca się do całego świata: Znacie nas z naszych wysp, morza i niekończącego się lata. Ale mamy dla was ważny komunikat, będziecie zaskoczeni: Mamy także zimę.

Czytaj więcej

Grecja: przyciągamy turystów słońcem i plażą. Co jeszcze możemy im zaoferować?

Spot pokazuje surowe zimowe, chociaż nie zawsze pod śniegiem, krajobrazy jezior, lasów i gór. Są tam też rowerzyści zjeżdżający z góry, ludzie spływający pontonem górską rzeką i paralotniarz szybujący nad górami.

„Kampania jest pierwszą w Grecji, która promuje wyłącznie miejsca, które można odwiedzać w sezonie zimowym i stara się pokazać, że kraj ma więcej niż tylko wyspy. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest pokazanie, że Grecja jest autentycznym i bezpiecznym miejscem do odwiedzenia”.

Trwająca cztery miesiące kampania „Grecja ma zimę” obejmie wiejskie krajobrazy, góry, jeziora, rzeki, wioski, lokalną gastronomię, wycieczki i aktywności, które można uprawiać na łonie natury. Kampania pokazuje szereg krajobrazów w takich regionach, jak Tesalia, Macedonia Zachodnia, Epir, Grecja Środkowa i Peloponez. Kampania pokaże również, co zimą oferują Ateny i Saloniki.

- Kampania ma miejsce w trudnym dla Europy momencie ze względu na wariant Omicron koronawirusa, ale naszym celem jest wspieranie naszych zimowych kierunków - cytuje greckiego ministra turystyki Wasilisa Kikiliasa portal. Kampania ma też zwiększyć ruch turystyczny poza sezonem.

Kikilias zapewnia, że nowa kampania będzie często aktualizowana, zgodnie z rozwojem pandemii na greckich rynkach docelowych, do których należą Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Szwecja, Polska i Izrael.

Czytaj więcej

Grecja najlepszym celem podróży w Europie w 2021 roku

Z kolei sekretarz generalny GNTO, Dimitris Fragakis, zwraca uwagę, że kampania odchodzi od wizerunku Grecji jako kierunku spod znaku „słońca i morza” i promuje miejsca i firmy oferujące wyjątkowe zimowe wrażenia.

- Nowa strategia GNTO postrzega całą Grecję jako całoroczną destynację turystyczną – zapewnia Fragakis, podkreślając, że kampania pokaże, że miejsca w kontynentalnej części kraju mogą odgrywać wiodącą rolę w turystyce zimowej – relacjonuje gtp.gr.

Ministerstwo Turystyki i GNTO planują wkrótce rozpocząć drugą kampanię, która skupi się na greckich miastach, jako idealnych celów krótkich odwiedzin (city breaks).

Nowa kampania „Grecja ma zimę”, będąca częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”, promuje turystykę zimową i aktywności, które goście mogą w tym sezonie uprawiać – informuje serwis internetowy gtp.gr.

W spocie reklamowym występuje młoda Greczynka, która zwraca się do całego świata: Znacie nas z naszych wysp, morza i niekończącego się lata. Ale mamy dla was ważny komunikat, będziecie zaskoczeni: Mamy także zimę.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Na ulice Hiszpanii wracają maseczki. W środę padł rekord zakażeń
Zanim Wyjedziesz
Szwedzki rząd: Szczepienie to za mało, żeby wjechać. Potrzebny test
Biura Podróży
Traveldata: Pierwsza przecena ferii w biurach podróży. 150 złotych w dół
Biura Podróży
VisitBritain da biurom podróży 300 tysięcy funtów. Liczy na więcej gości z zagranicy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Tysiące podrobionych paszportów covidowych we Francji