Kolejne spotkania dla profesjonalistów z branży turystycznej odbędą się w najbliższych dniach w Brnie, Ostrawie, Bratysławie i Koszycach - podaje Polska Organizacja Turystyczna.
„Roadshow 2023” to prezentacja oferty polskich regionów oraz LOT-u i ich partnerów, a także otwartego trzy miesiące temu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze, obejmującego swoją działalnością Czechy i Słowację.
Jak czytamy w komunikacie, plan praskiego biura POT na ten rok jest więcej niż ambitny. - Wiemy, o co pytają czescy i słowaccy turyści w Polsce, dlatego przygotowujemy kilka kampanii, które będą starały się na te pytania jak najlepiej odpowiedzieć - mówi dyrektor praskiego ZOPOT-u Pavel Trojan i dodaje, że Czechów i Słowaków najbardziej interesują miejsca i hotele spa i wellness w polskich górach, ciekawe miejsca w drodze nad Bałtyk i same nadmorskie kurorty, a także regionalna kuchnia.
Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem polskich wystawców. Uczestniczą w nim nie tylko tradycyjnie aktywne w Czechach regiony przygraniczne, jak Dolny Śląsk, Opolszczyzna, Śląsk i niedaleka Małopolska, ale także Wielkopolska, Warszawa, Pomorze i Pomorze Zachodnie.
Czytaj więcej
Obiekty UNESCO, turystyka kulinarna, aktywna i miejska - to główne tematy mające promować polską turystykę w tym roku. Na szczęście zagraniczni organizatorzy wyjazdów nie pytają już, czy w Polsce jest bezpiecznie – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke.