Brytyjscy turyści, zanim wyjadą na wakacje, wydają setki funtów na poprawę swojego wyglądu, by dobrze wypaść na zdjęciach w mediach społecznościowych - pisze portal globetrender.com, przytaczając wyniki badania przeprowadzonego przez Santander UK.
„Badanie podkreśla rosnące znaczenie mediów społecznościowych w planowaniu i dokumentowaniu wakacji” - czytamy.
Suma wydatków wynosi nawet 546 funtów. Najczęściej turyści fundują sobie strzyżenie (średnio 35,5 funta), manicure (40,7 funta), nowe stroje (69,4 funta) i wizyty na siłowni (38,7 funta).
Niektórzy idą jeszcze dalej, wydając średnio 62 funty na przykład na oświetlenie i filtry do aparatu, a nawet zatrudniając osobistych trenerów za 62,2 funta.
Czytaj więcej
Z okazji 20-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli we współpracy z Ambasadą RP zrealizował film promocyjny, w którym belgijscy influencerzy opowiadają, co zachwyciło ich w Polsce.