Reklama

Ile trzeba wydać, żeby dobrze wypaść na zdjęciach z wakacji? Jest badanie na ten temat

Brytyjczycy są w stanie wydać niemal 550 funtów, by jak najlepiej zaprezentować się na zdjęciach, które następnie opublikują w mediach społecznościowych.

Publikacja: 23.07.2024 06:00

Ile trzeba wydać, żeby dobrze wypaść na zdjęciach z wakacji? Jest badanie na ten temat

Foto: AFP, Mauro Pimentel

Brytyjscy turyści, zanim wyjadą na wakacje, wydają setki funtów na poprawę swojego wyglądu, by dobrze wypaść na zdjęciach w mediach społecznościowych - pisze portal globetrender.com, przytaczając wyniki badania przeprowadzonego przez Santander UK.

„Badanie podkreśla rosnące znaczenie mediów społecznościowych w planowaniu i dokumentowaniu wakacji” - czytamy.

Suma wydatków wynosi nawet 546 funtów. Najczęściej turyści fundują sobie strzyżenie (średnio 35,5 funta), manicure (40,7 funta), nowe stroje (69,4 funta) i wizyty na siłowni (38,7 funta).

Niektórzy idą jeszcze dalej, wydając średnio 62 funty na przykład na oświetlenie i filtry do aparatu, a nawet zatrudniając osobistych trenerów za 62,2 funta.

Czytaj więcej

Jak widzą Polskę belgijscy blogerzy? „Pierogi czynią świat lepszym”
Reklama
Reklama

Zdjęcia z wakacji królują w mediach społecznościowych

Pomimo tak gruntownych przygotowań uzyskanie zadowalającego efektu nie jest proste - Brytyjczycy wykonują średnio 11 zdjęć, zanim wybiorą jedno i udostępnią w mediach społecznościowych.

- Uwiecznienie cennych wspomnień z wakacji zawsze było ważną częścią wyjazdu, ale rozwój mediów społecznościowych sprawił, że wiele osób odczuwa presję podjęcia dodatkowych przygotowań przed zrobieniem zdjęcia, którym mogą podzielić się ze światem — komentuje szef działu kart i pożyczek w Santander UK Matt Hall, cytowany przez globetrender.com.

43 procent Brytyjczyków używa zdjęcia z wakacji jako głównego zdjęcia profilowego w internecie. Niemal połowa (46 procent) respondentów w wieku 18-34 lata twierdzi, że ich albumy ze zdjęciami z wakacji istnieją na kontach w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

Hotelarze znad morza: Mamy w tym roku najazd Niemców, Czechów i Węgrów

Wpływ mediów społecznościowych rozciąga się również na planowanie wakacji - co piąty badany (20 procent) przyznaje, że wybiera miejsca na wakacje pod kątem możliwości zrobienia dobrych zdjęć do internetu.

Podobny odsetek (21 procent) korzysta z mediów społecznościowych, aby sprawdzić wybrane miejsce przed zrobieniem rezerwacji.

Brytyjscy turyści, zanim wyjadą na wakacje, wydają setki funtów na poprawę swojego wyglądu, by dobrze wypaść na zdjęciach w mediach społecznościowych - pisze portal globetrender.com, przytaczając wyniki badania przeprowadzonego przez Santander UK.

„Badanie podkreśla rosnące znaczenie mediów społecznościowych w planowaniu i dokumentowaniu wakacji” - czytamy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Grecja: podatkowe ulgi dla przedsiębiorców turystycznych poprawią ich sytuację
Nowe Trendy
Administracja Donalda Trumpa oszczędza na amerykańskiej turystyce. Głębokie cięcia
Nowe Trendy
Zbankrutował Visit Kent. Białe klify Dover bez promocji?
Nowe Trendy
Tramwaje w Rotterdamie zachwalają atrakcje Wrocławia, Poznania i Gdańska
Reklama
Reklama