We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.
Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.
Kampania miała wysoki współczynnik obejrzeń, który wyniósł 38,13 procent. Taki wynik świadczy nie tylko o efektywnej optymalizacji treści reklamowych, ale także o dobrze dobranej grupie docelowej. Kluczowym elementem sukcesu kampanii było precyzyjne dopasowanie treści do upodobań odbiorców, co zaowocowało tak znaczącym poziomem zaangażowania - głosi komunikat.
- Cieszymy się, że kampania przyniosła tak dobry efekt, który utwierdza nas w przekonaniu o jeszcze większej zasadności prezentowania warmińsko-mazurskich walorów na niderlandzkim rynku w kolejnych latach - mówi dyrektor biura Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Justyna Szostek, cytowana w komunikacie.
Czytaj więcej
Kiedy powódź zalewa południowo-zachodnią Polskę, razem z innymi jej mieszkańcami cierpią też przedsiębiorcy turystyczni. Zamknięte są atrakcje turystyczne, zniszczone szlaki, zalane hotele, pensjonaty i biura podróży.