Sukces kampanii promocyjnej Warmii i Mazur w Holandii - prawie 2 miliony odsłon

Spot reklamowy Warmii i Mazur został wyświetlony na platformie YouTube przez holenderskich odbiorców 1,8 miliona razy. Szczególne zainteresowanie regionem wykazywali mężczyźni i osoby w wieku 65+.

Publikacja: 19.09.2024 12:23

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Foto: ZOPOT Amsterdam

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania miała wysoki współczynnik obejrzeń, który wyniósł 38,13 procent. Taki wynik świadczy nie tylko o efektywnej optymalizacji treści reklamowych, ale także o dobrze dobranej grupie docelowej. Kluczowym elementem sukcesu kampanii było precyzyjne dopasowanie treści do upodobań odbiorców, co zaowocowało tak znaczącym poziomem zaangażowania - głosi komunikat.

- Cieszymy się, że kampania przyniosła tak dobry efekt, który utwierdza nas w przekonaniu o jeszcze większej zasadności prezentowania warmińsko-mazurskich walorów na niderlandzkim rynku w kolejnych latach - mówi dyrektor biura Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Justyna Szostek, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Woda zalewa południowo-zachodnią Polskę. Branża turystyczna woła o pomoc

Warmińsko-Mazurskie zaprasza na żagle, kajaki i rowery

Kampania dostarczyła wielu cennych danych, które pokazują szczególne zaangażowanie mężczyzn i osób w wieku 65+, którzy stanowili największą grupę odbiorców reklam.

Aż 53,6 procent wyświetleń miało miejsce na urządzeniach telewizyjnych, co dodatkowo podkreśla rosnącą popularność oglądania treści wideo na dużym ekranie.

Region warmińsko-mazurski przyciąga holenderskich turystów, którzy znani są z zamiłowania do aktywnego spędzania czasu, pięknymi krajobrazami, jeziorami, bogatą ofertą aktywności na świeżym powietrzu, w sportami wodnymi i wycieczkami rowerowymi, a także zabytkowymi miasteczkami i atrakcjami historycznymi, takimi jak zamki krzyżackie i gotyckie katedry.

Wysoki współczynnik oglądalności kampanii wskazuje, że region ten jest atrakcyjny nie tylko pod względem turystycznym, ale również kulturalnym.

- Warmińsko-Mazurskie to nasz ważny partner w działaniach promocyjnych na rynku holenderskim, z którym chętnie współpracujemy przy różnego rodzaju projektach, takich jak targi turystyki aktywnej czy organizacja wyjazdów prasowych - podkreśla Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.

Czytaj więcej

Polska będzie miała turystyczny rekord - najdłuższy hotel w Europie. Nie nad morzem

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Pozostało 87% artykułu
Nowe Trendy
Hotele w regionach dotkniętych powodzią czekają na turystów. "Nie wszystkich zalało"
Nowe Trendy
Grecy biorą w Komisji Europejskiej odpowiedzialność za unijną turystykę
Nowe Trendy
Woda zalewa południowo-zachodnią Polskę. Branża turystyczna woła o pomoc
Nowe Trendy
Nowy trend – turyści nie chcą kupować pamiątek. Jak to tłumaczą?
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Nowe Trendy
Hiszpański region zaprasza cyfrowych nomadów. Zapłaci im po 15 tysięcy euro