Sukces kampanii promocyjnej Warmii i Mazur w Holandii - prawie 2 miliony odsłon

Spot reklamowy Warmii i Mazur został wyświetlony na platformie YouTube przez holenderskich odbiorców 1,8 miliona razy. Szczególne zainteresowanie regionem wykazywali ludzie w wieku 65+.

Publikacja: 19.09.2024 12:23

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Foto: ZOPOT Amsterdam

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania miała wysoki współczynnik obejrzeń, który wyniósł 38,13 procent. Taki wynik świadczy nie tylko o efektywnej optymalizacji treści reklamowych, ale także o dobrze dobranej grupie docelowej. Kluczowym elementem sukcesu kampanii było precyzyjne dopasowanie treści do upodobań odbiorców, co zaowocowało tak znaczącym poziomem zaangażowania - głosi komunikat.

- Cieszymy się, że kampania przyniosła tak dobry efekt, który utwierdza nas w przekonaniu o jeszcze większej zasadności prezentowania warmińsko-mazurskich walorów na niderlandzkim rynku w kolejnych latach - mówi dyrektor biura Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Justyna Szostek, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Woda zalewa południowo-zachodnią Polskę. Branża turystyczna woła o pomoc

Warmińsko-Mazurskie zaprasza na żagle, kajaki i rowery

Kampania dostarczyła wielu cennych danych, które pokazują szczególne zaangażowanie mężczyzn i osób w wieku 65+, którzy stanowili największą grupę odbiorców reklam.

Aż 53,6 procent wyświetleń miało miejsce na urządzeniach telewizyjnych, co dodatkowo podkreśla rosnącą popularność oglądania treści wideo na dużym ekranie.

Region warmińsko-mazurski przyciąga holenderskich turystów, którzy lubią ruch, naturę, jeziora, sporty wodne i wycieczki rowerowe, a także zabytkowe miasteczka i atrakcje historyczne, takie jak zamki krzyżackie i gotyckie katedry.

Wysoki współczynnik oglądalności kampanii wskazuje, że region ten jest atrakcyjny nie tylko pod względem turystycznym, ale również kulturalnym.

- Warmińsko-Mazurskie to nasz ważny partner w działaniach promocyjnych na rynku holenderskim, z którym chętnie współpracujemy przy okazji targów turystyki aktywnej i wyjazdach studyjnych dla dziennikarzy – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.

Czytaj więcej

Polska będzie miała turystyczny rekord - najdłuższy hotel w Europie. Nie nad morzem

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
„Tętniące życiem miasta, dobre jedzenie i życzliwi mieszkańcy”. Polska w amerykańskiej telewizji
Nowe Trendy
Młodzi gardzą wakacjami all inclusive? Nic bardziej mylnego, zaskakujące wyniki badania
Nowe Trendy
Najliczniej odwiedzane miasta świata. Azja goni Europę
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Nowe Trendy
Baleary wydadzą 850 mln euro na zrównoważoną turystykę. "Od tego zależy rozwój"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego