Sukces kampanii promocyjnej Warmii i Mazur w Holandii - prawie 2 miliony odsłon

Spot reklamowy Warmii i Mazur został wyświetlony na platformie YouTube przez holenderskich odbiorców 1,8 miliona razy. Szczególne zainteresowanie regionem wykazywali ludzie w wieku 65+.

Publikacja: 19.09.2024 12:23

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Spot reklamowy Warmii i Mazur promuje między innymi turystykę kajakową

Foto: ZOPOT Amsterdam

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Kampania miała wysoki współczynnik obejrzeń, który wyniósł 38,13 procent. Taki wynik świadczy nie tylko o efektywnej optymalizacji treści reklamowych, ale także o dobrze dobranej grupie docelowej. Kluczowym elementem sukcesu kampanii było precyzyjne dopasowanie treści do upodobań odbiorców, co zaowocowało tak znaczącym poziomem zaangażowania - głosi komunikat.

- Cieszymy się, że kampania przyniosła tak dobry efekt, który utwierdza nas w przekonaniu o jeszcze większej zasadności prezentowania warmińsko-mazurskich walorów na niderlandzkim rynku w kolejnych latach - mówi dyrektor biura Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Justyna Szostek, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Woda zalewa południowo-zachodnią Polskę. Branża turystyczna woła o pomoc

Warmińsko-Mazurskie zaprasza na żagle, kajaki i rowery

Kampania dostarczyła wielu cennych danych, które pokazują szczególne zaangażowanie mężczyzn i osób w wieku 65+, którzy stanowili największą grupę odbiorców reklam.

Aż 53,6 procent wyświetleń miało miejsce na urządzeniach telewizyjnych, co dodatkowo podkreśla rosnącą popularność oglądania treści wideo na dużym ekranie.

Region warmińsko-mazurski przyciąga holenderskich turystów, którzy lubią ruch, naturę, jeziora, sporty wodne i wycieczki rowerowe, a także zabytkowe miasteczka i atrakcje historyczne, takie jak zamki krzyżackie i gotyckie katedry.

Wysoki współczynnik oglądalności kampanii wskazuje, że region ten jest atrakcyjny nie tylko pod względem turystycznym, ale również kulturalnym.

- Warmińsko-Mazurskie to nasz ważny partner w działaniach promocyjnych na rynku holenderskim, z którym chętnie współpracujemy przy okazji targów turystyki aktywnej i wyjazdach studyjnych dla dziennikarzy – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.

Czytaj więcej

Polska będzie miała turystyczny rekord - najdłuższy hotel w Europie. Nie nad morzem

We wrześniu zakończyła się kampania promująca Warmię i Mazury na YouTubie, przygotowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Trwająca dwa tygodnie akcja odniosła znaczący sukces, osiągając aż 1,79 miliona wyświetleń i 684 272 pełnych obejrzeń - informuje w komunikacie amsterdamski ZOPOT.

Pozostało 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Egipt chce dotrzeć do młodych turystów. Szuka pomocy w Google'u