Program „Rail Away”, emitowany na antenie holenderskiej telewizji publicznej NPO2, zyskał ogromną popularność dzięki przedstawianiu najpiękniejszych tras kolejowych na świecie - pisze w komunikacie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie.
Ekipa programu, współpracując z Pomorską i Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną, przemierzała w drugiej połowie września urokliwe trasy, prezentując nie tylko kolejową infrastrukturę, ale także ciekawe i mniej znane miejsca, które można odkryć podczas podróży pociągiem.
Wśród odwiedzonych miejsc znalazły się między innymi Gdańsk, Malbork, Szlak Mennonitów, Olsztyn, Gierłoż i Buczyniec.
Czytaj więcej
Spot reklamowy Warmii i Mazur został wyświetlony na platformie YouTube przez holenderskich odbiorców 1,8 miliona razy. Szczególne zainteresowanie regionem wykazywali ludzie w wieku 65+.
Każdy odcinek obejrzy ponad pół miliona Holendrów
Każdy z odcinków „Rail Away” przedstawia zarówno malownicze trasy kolejowe, jak i klasyczne atrakcje turystyczne odwiedzanych regionów. Formuła programu pozwala odkrywać nowe miejsca z perspektywy, która zaskakuje i przyciąga widzów.