Celem kampanii jest promowanie Słowenii, Austrii i Chorwacji jako obowiązkowych punktów programu dla Amerykanów wybierających się do Europy. Chodzi też o to, by pokazać, że Stary Kontynent jest najlepszym kierunkiem turystycznym na świecie.
Grupą docelową są bogatsi Amerykanie, którzy przywiązują wagę do zrównoważonych podróży i poszukują autentycznych przeżyć, a w czasie wyjazdu lubią odrobinę luksusu.
Czytaj więcej
Europejczycy chętnie na wakacyjne lokum wybierają apartamenty i domy wakacyjne, a Polska jest w czołówce wzrostu ich zainteresowania, jeśli chodzi o wyjazdy na święta Bożego Narodzenia - wynika z analizy AirDNA, firmy która monitoruje rynek najmu krótkoterminowego.
Jedna podróż - trzy kraje. Od morza do gór
Autorzy kampanii chcą pokazać, że w czasie jednego wyjazdu można odkryć i Alpy, i Adriatyk, podziwiając dziewiczą przyrodę, wyjątkową kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe i wyjątkowy lokalny styl życia tej części kontynentu.
Kampania, która ruszyła w tym miesiącu, obejmuje działania w internecie, prowadzone we współpracy z czasopismem turystycznym „Condé Nast Traveller”. Docelowo ma osiągnąć 12 milionów wyświetleń i zwiększyć rozpoznawalność kierunków.