Trzy kraje w jednej reklamie. Podróż od Alp po Adriatyk

Słowenia, Austria i Chorwacja połączyły siły, by wspólnie promować się na rynku amerykańskim. Wsparcia finansowego w tym projekcie udziela im Europejska Komisja Podróży.

Publikacja: 30.10.2024 06:56

Słowenia, Austria i Chorwacja chwalą się w reklamie swoją przyrodą

Słowenia, Austria i Chorwacja chwalą się w reklamie swoją przyrodą

Foto: slovenia.info

Celem kampanii jest promowanie Słowenii, Austrii i Chorwacji jako obowiązkowych punktów programu dla Amerykanów wybierających się do Europy. Chodzi też o to, by pokazać, że Stary Kontynent jest najlepszym kierunkiem turystycznym na świecie.

Grupą docelową są bogatsi Amerykanie, którzy przywiązują wagę do zrównoważonych podróży i poszukują autentycznych przeżyć, a w czasie wyjazdu lubią odrobinę luksusu.

Czytaj więcej

Polska atrakcyjna na święta dla turystów. Kraków wygrywa z europejskimi stolicami

Jedna podróż - trzy kraje. Od morza do gór

Autorzy kampanii chcą pokazać, że w czasie jednego wyjazdu można odkryć i Alpy, i Adriatyk, podziwiając dziewiczą przyrodę, wyjątkową kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe i wyjątkowy lokalny styl życia tej części kontynentu.

Kampania, która ruszyła w tym miesiącu, obejmuje działania w internecie, prowadzone we współpracy z czasopismem turystycznym „Condé Nast Traveller”. Docelowo ma osiągnąć 12 milionów wyświetleń i zwiększyć rozpoznawalność kierunków.

Druga część promocji będzie realizowana w mediach społecznościowych na profilach marek wydawnictwa. Kolejnym elementem przedsięwzięcia jest wspólna promocja podczas wydarzenia poświęconego luksusowym podróżom, które odbędzie się w listopadzie w Stanach Zjednoczonych.

W zeszłym roku Słowenia odnotowała wzrost liczby noclegów amerykańskich gości o 28 procent, co jest rekordowym wynikiem – mówi dyrektor Słoweńskiej Rady Turystycznej Maja Pak Olaj. W tym roku sytuacja jest jeszcze lepsza - zmiana na plus wynosi 17 procent, co odzwierciedla rosnące zainteresowanie amerykańskich turystów tym krajem.

Słowenia dla wymagających turystów

– Łącząc mocne strony trzech krajów, chcemy osiągnąć jeszcze lepsze wyniki na odległych rynkach, takich jak USA. Kampania „Alpy. Adriatyk. Niesamowite.” opowiada wyjątkową historię regionu rozciągającego się od Alp po Adriatyk, oferującego bogate i różnorodne doświadczenia. Jesteśmy przekonani, że wzmocni ona widoczność Słowenii jako wiodącego europejskiego celu podróży, atrakcyjnego dla wymagających amerykańskich podróżników dzięki swojej wyjątkowej naturze i zrównoważonemu zarządzaniu – dodaje.

Czytaj więcej

Polskie miasta chcą się wspólnie promować. Organizacje turystyczne podpisały porozumienie

– Nasze badania rynku pokazują, że wielu Amerykanów odwiedza Austrię przy okazji wizyt u naszych sąsiadów, ale odkrywanie południowej Austrii wraz ze Słowenią i Chorwacją to świeża perspektywa dla większości amerykańskich podróżników – dodaje dyrektor zarządzająca Österreich Werbung Astrid Steharnig-Staudinger.

A dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić zaznacza, że Chorwacja i Słowenia mają już za sobą udane współprace promocyjne na odległych rynkach, takich jak Chiny i Australia. - Cieszymy się, że tym razem dołączy do nas Austria. Spodziewamy się doskonałych wyników, bo Stany Zjednoczone są najważniejszym odległym rynkiem dla chorwackiej turystyki, generującym największą liczbę turystów. Goście z dalekich krajów są ważni, ponieważ często podróżują poza szczytem sezonu letniego, odwiedzają wiele miejsc w trakcie jednego pobytu i często uwzględniają nasz kraj w szerszym europejskim planie podróży - wyjaśnia.

Celem kampanii jest promowanie Słowenii, Austrii i Chorwacji jako obowiązkowych punktów programu dla Amerykanów wybierających się do Europy. Chodzi też o to, by pokazać, że Stary Kontynent jest najlepszym kierunkiem turystycznym na świecie.

Grupą docelową są bogatsi Amerykanie, którzy przywiązują wagę do zrównoważonych podróży i poszukują autentycznych przeżyć, a w czasie wyjazdu lubią odrobinę luksusu.

Pozostało 89% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Egipt chce dotrzeć do młodych turystów. Szuka pomocy w Google'u