Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Tegoroczna odsłona targów turystycznych Tour Salon odbędzie się od 24 do 26 września w centrum wystawienniczym Międzynarodowe Targi Poznańskie, w tym samym czasie i miejscu, co targi kamperów Caravans Salon.

Publikacja: 08.06.2021 10:44

Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Foto: Fot. materiały prasowe

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Prezes POT: Bon turystyczny ma przyszłość

W programie targów nie zabraknie spotkań z podróżnikami (na głównej scenie targowej i w ramach 9. Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń), a także atrakcji dla dzieci.

Równolegle odbywać się będą targi turystyki caravaningowej Caravans Salon, podczas których swoją ofertę pokażą czołowi producenci i dystrybutorzy pojazdów turystycznych w Polsce.

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

Popularne Trendy
Polska na 200 billboardach w całym Paryżu. Twój "następny przystanek"
Popularne Trendy
Targi turystyczne ITTF. Branża turystyczna spotka się w listopadzie w Warszawie
Popularne Trendy
Turecka branża turystyczna: Upały uziemiają gości w hotelach, tracimy na tym
Popularne Trendy
Posypały się mandaty na greckich plażach. 800 tysięcy euro w trzy tygodnie
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Popularne Trendy
Turyści ciągną do Lublina. Rekordowa liczba gości z zagranicy