Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Tegoroczna odsłona targów turystycznych Tour Salon odbędzie się od 24 do 26 września w centrum wystawienniczym Międzynarodowe Targi Poznańskie, w tym samym czasie i miejscu, co targi kamperów Caravans Salon.

Publikacja: 08.06.2021 10:44

Tour Salon – w tym roku mocna promocja polskich regionów

Foto: Fot. materiały prasowe

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Prezes POT: Bon turystyczny ma przyszłość

W programie targów nie zabraknie spotkań z podróżnikami (na głównej scenie targowej i w ramach 9. Festiwalu Podróżniczego Śladami Marzeń), a także atrakcji dla dzieci.

Równolegle odbywać się będą targi turystyki caravaningowej Caravans Salon, podczas których swoją ofertę pokażą czołowi producenci i dystrybutorzy pojazdów turystycznych w Polsce.

Hasłem tegorocznego Tour Salonu będzie „Odkryj smak przygody”, targi mają bowiem zachęcać do odkrywania nowych miejsc, pasji i przyjemności płynącej z aktywnego spędzania czasu – informuje w komunikacie prasowym organizator Grupa MTP. I przede wszystkim, jak podkreśla, ma być przygodą – zabawą, czasem pozytywnych emocji.

– Podczas Tour Salon chcemy razem z wystawcami i partnerami zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców z zagranicy – mamy już pierwsze zapytania. Aby wesprzeć branżę turystyczną, będziemy też podejmować działania stymulujące ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego – mówi dyrektor odpowiedzialny za Tour Salon Dariusz Muślewski, cytowany w komunikacie.

Popularne Trendy
Chorwacja: Przestawiamy turystykę na zrównoważone tory. Celem - wysoka jakość
Popularne Trendy
Turyści w kwestiach klimatycznych są jak schizofrenicy
Popularne Trendy
Amerykanie planują wakacje. Na szczycie listy marzeń europejska stolica
Popularne Trendy
Badanie. 60 procent Polaków nie planuje wyjazdu na majówkę
Popularne Trendy
Nowy rok - nowy rekord Polaków w Chorwacji. „Między nami są dobre wibracje”
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO